adexo3
۳۳۹۳۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«خدای کشتار» همچنان پرفروش

«خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی این روزها یکی از پرطرفدارترین تئاترهای روی صحنه است.بلیت های این نمایش که در تئاتر مستقل تهران در حال اجراست تا روز چهارشنبه به فروش رفته است.

خبرآنلاین: «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی این روزها یکی از پرطرفدارترین تئاترهای روی صحنه است.بلیت های این نمایش که در تئاتر مستقل تهران در حال اجراست تا روز چهارشنبه به فروش رفته است.

اولین اجرای «نمایش خدای کشتار» دوم خرداد ماه روی صحنه رفت و پس از گذشت یک هفته حدود دو هزار نفر آن را تماشا کردند.

«خدای کشتار» همچنان پرفروش

این نمایش همچنان پرفروش و دو اجرایی است. در هر اجرا ۱۹۶ مخاطب امکان خرید بلیت دارند و طی دو سانس نمایش در هر روز ۳۹۲ تماشاگر برای تماشای این نمایش به سالن تئاتر مستقل می روند.

البته با توجه به استقبال مخاطبان بلیت بیرون از ظرفیت هم برای تماشاگران درنظر گرفته شده که این نوع بلیت هم با قیمت ۲۵ هزار تومان در برخی روزها پیش فروش و به اتمام رسیده است.

بلیت نمایش «خدای کشتار» در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به پایان رسیده و این نمایش تنها در روز شنبه تک اجرایی است.

این نمایش با عنوان «خدای کشتار» یا «خدای قتل‌عام» یکی از مشهورترین نمایشنامه‌های یاسیمنا رضا نمایشنامه‌نویس فرانسوی ایرانی است که اجراهای متعددی از آن به صحنه رفته است. این نمایشنامه پیش از این در ایران با ترجمه و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی چندین نوبت اجرا داشته است.

مارال بنی آدم، ستاره پسیانی، علی سرابی و نوید محمدزاده بازیگران این نمایش هستند. «خدای کشتار» درباره‌ی دو زوج است که فرزندان آن‌ها در مدرسه دچار درگیری می‌شوند، به همین دلیل پدر و مادر یکی از بچه‌ها به خانه‌ی دیگری می‌روند تا مشکلات میان فرزندان‌شان را حل کنند، اما خود آن‌ها با یکدیگر دچار دعوا و درگیری می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج