۳۴۰۵۷۹
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

عکس: خودرو شاهکار دوج هلکت SRT

هلکت نامی است که از این پس تن شما را به لرزه می اندازد خودرویی چاباک، سخت و قدرتمند که کار را برای رقبای خود سخت کرده همانند برادر کوپه یعنی چلنجر که با قلب پیوندی هلکت، تبدیل به یک خودروی مهار ناپذیر شده، سدان آن نیز میتواند همین تجربه را کسب کند.

وب سایت زوم تک - امین غراب: هلکت نامی است که از این پس تن شما را به لرزه می اندازد خودرویی چابک، سخت و قدرتمند که کار را برای رقبای خود سخت کرده همانند برادر کوپه یعنی چلنجر که با قلب پیوندی هلکت، تبدیل به یک خودروی مهار ناپذیر شده، سدان آن نیز میتواند همین تجربه را کسب کند.

عکس: خودرو شاهکار دوج هلکت SRT

SRT مجهز به پیشرانه ۶.۲ لیتری سوپرشارژر است که ۷۰۷ اسب بخار و نیرو ۸۸۱ نیتون متر گشتاور تولید میکند. داج این خودرو را سریع ترین، قدرتمندترین و پرشتاب ترین سدان تولید انبوه جهان میداند. خودرویی که در می تواند در میان چهار درب ها سروری کند. شتاب صفر تا صد چنین نیرویی ۳.۹ ثانیه است و زمانی که در ۴۰۰ متر طی میکند تنها ۱۱ ثانیه می باشد،نهایت سرعت آن ۳۲۸ کیلومتر بر ساعت است و این یعنی داج موفق به تولید پرسرعت ترین سدان شده.

عکس: خودرو شاهکار دوج هلکت SRT

وزن SRT به ۲۰۷۰ کیلوگرم رسیده و با خودرو هایی نظیر S۶۵AMG و بنتلی فلایینگ اسپور که خودرو هایی بسیار لوکس و گران قیمت اند مقایسه میشود. این سدان فوق العاده از یک گیربکس هشت سرعته خودکار با سرعت تغییر دنده ۱۶۰ میلی ثانیه بهره میبرد، همانند برادر دو درب خود SRT از ترمز های برمبوری غول پیکر ۱۵.۴ اینچی مجهز شده به کالیپر شش پیستون در جلو و چهار پیستون در عقب بهره می برد.

عکس: خودرو شاهکار دوج هلکت SRT

طراحی SRT اخیراً فیس لیفت زیبایی را دریافت کرده که چهره ای خشن به آن بخشیده است، جلو پنجره صلیبی شکل آن جای خود را به یک جلو پنجره مشبک یک دست داده، شکافهای سپر نیز بزرگتر شده اند تا هوای بیشتری برای خنک کردن موتور فراهم آید. چرخ های ۲۰ اینچی آلیاژی با تایرهایی به اندازه ۲۷۵/۴۰ پیرلی و هواکش روی کاپوت جلوه ای زیبا به این ابر سدان بخشیده اند.

عکس: خودرو شاهکار دوج هلکت SRT

نمای داخلی آن نیز به لطف رنگ قرمز و های اسپرت و نام حک شده SRT جذابیت ماشین را بیش از پیش زیبا تر کرده و باعث شده تا نتوان به این راحتی از کنار این ابر سدان گذشت. گفته میشود که هلکت با قیمتی حدود ۶۳ هزار دلار به فروش خواهد رسید.

عکس: خودرو شاهکار دوج هلکت SRT
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      لعنت بر اونا که هیچ به فکر بشر نیستن با این خودروی مسخره شون ای کاش یه ذره از ایرانیا ماشین سازی یاد می گرفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج