جاباما
۳۴۴۲۲۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

عکسی از طرح سوپر اسپرت تسلا!

خودروی تسلا مدل S P۹۰D با موتوری ۴۶۰ اسب‌بخاری، عملکردی بسیار نزدیک به ابر خودروها دارد. این خودرو تنها در ۲.۸ ثانیه از سکون کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

وب سایت چرخان - امین نقی زاده: خودروی تسلا مدل S P۹۰D با موتوری ۴۶۰ اسب‌بخاری، عملکردی بسیار نزدیک به ابر خودروها دارد. این خودرو تنها در ۲.۸ ثانیه از سکون کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد، که این عملکرد عجیب را می‌توان همتراز با لامبورگینی اوراکان، فراری F۱۲tdf و BAC Mono دانست!

بنابر این تنها کاری که مهندسان و طراحان تسلا در کالیفرنیا باید انجام دهند، ساخت یک بدنه ایرودینامیک و بهینه‌سازی شده برای یک سوپر اسپرت قدرتمند است!

عکسی از طرح سوپر اسپرت تسلا!

در اینجا تصویری از رندر منتشر شده توسط Khyzyl Saleem را می‌بینیم که برای سوپر اسپرت تسلا طراحی شده است. در این رندر برخی از خطوط بدنه بسیار آشنا هستند و در برخی از خودروها نمونه‌های آن را دیده‌ایم، که آن هم به خاطر نزدیکی این طرح به پروژه Saleen S۷ بوده و تقریبا رندر سوپر اسپرت تسلا مبتنی بر Saleen S۷ طراحی شده است.

به احتمال زیاد تسلا در حال کار و برنامه‌ریزی برای عرضه یک سوپر اسپرت قدرتمند در آینده‌ای نزدیک بوده و نباید فراموش کنید که اولین مدل از خودروهای تسلا، بر روی پلتفرمی از لوتوس الیز سوار بود.

طرح سوپر اسپرت تسلا توسط Khyzyl Saleem؛ از لحاظ استایل چهره، شبیه به تمام مدل‌های فعلی تسلا بوده و ارتفاع کم و چراغ‌های جلوی زیبا، آن را به یک خودروی کم نظیر اسپرت تبدیل کرده است؛ البته ارتفاع سقف و قرار گرفتن یک هواکش بر روی آن، کار اشتباهی به نظر می‌رسد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج