۳۶۳۲۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تسلا قصد ساخت یک ون را دارد

ایلان ماسک در طرح جامع دوم خود برای تسلا نشان داد که در آینده قصد ساخت خودروهایی جهت حمل‌ونقل شهری با تعداد مسافر زیاد را دارد.

وب سایت پدال - امیر دهقان: ایلان ماسک در طرح جامع دوم خود برای تسلا نشان داد که در آینده قصد ساخت خودروهایی جهت حمل‌ونقل شهری با تعداد مسافر زیاد را دارد. درحالی‌که بسیاری بر این باور بودند که تسلا برای این منظور قصد ساخت یک اتوبوس برقی بزرگ جهت به‌کارگیری در سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی جهان را دارد، مشخص شد که این شرکت درواقع قصد ساخت یک ون بزرگ با الهام از ون مشهور میکروباس فولکس‌واگن را دارد.

تسلا قصد ساخت یک ون را دارد

پس‌ازاین، ماسک در توئیتی اعلام کرد به دلیل اینکه پتانسیل تغییرپذیری پلت‌فرم مدل X بسیار بالاست، ون آیندهٔ تسلا بر روی پلت‌فرم این خودرو ساخته خواهد شد. بعلاوه طرح جامع تسلا نشان می‌دهد که این ون به‌صورت نیمه خودران یا تمام خودران خواهد بود. ایلان ماسک معتقد است که هرچند ون تسلا بسیار کوچک‌تر از یک اتوبوس است اما در تراکم و ترافیک شهری همین ابعاد کوچک بسیار مفید خواهد بود.
تسلا قصد ساخت یک ون را دارد

با توجه به اینکه در ون تسلا باطری‌ها در کف خودرو نصب‌شده و فقط مجهز به یک موتور الکتریکی کوچک در عقب یا جلوی خود خواهد بود، فضای کابین بهتر و جادارتری از یک ون معمولی خواهد داشت تا جایی که ماسک اعتقاد دارد چند دستگاه از این ون می‌تواند جای یک اتوبوس سنتی بزرگ را پر کند. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که تسلا کی روند طراحی، توسعه و ساخت این ون را آغاز می‌کند اما انتظار می‌رود بتوانیم آن‌را در دههٔ آینده در حال حرکت در جاده‌ها ببینیم.
تسلا قصد ساخت یک ون را دارد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج