۳۴۸۶۳۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

ورود دولت به ماجرای ۷۰۰ پیامک تهدیدآمیز

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقدام های لازم برای پیگیری ارسال ۷۰۰ پیامک تهدید آمیز به خبرنگاران باوجود بی ارتباطی با وزارت ارتباطات در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا: وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقدام های لازم برای پیگیری ارسال ۷۰۰ پیامک تهدید آمیز به خبرنگاران باوجود بی ارتباطی با وزارت ارتباطات در حال انجام است.

محمود واعظی در پاسخ به سووال مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: رسیدگی به موضوع ارسال ۷۰۰ پیامک تهدید آمیز برای خبرنگاران و روزنامه نگاران در حیطه وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیست ، اما با اینحال دستور رسیدگی به این موضوع داده شده است.

وی گفت: آسیبی که این مورد به کل کشور در بخش رسانه وارد کرده، از عوامل اصلی ورود ما به این موضوع باوجود بی ارتباطی آن با بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

واعظی خاطرنشان کرد: معتقدیم پیامک هایی که بدون امضا و بی هویت و بی آنکه کسی مسوولیت آنها را بپذیرد و تنها برای تهدید ارسال می شوند به جز ایجاد آشفتگی هیچ ثمری ندارند و دستگاه های مسوول باید قاطعانه به آنها رسیدگی کنند.

در روز های اخیر بیش از ۷۰۰ نفر از فعالان رسانه ای و سیاسی پیامک هایی دریافت کرده اند که در آن تاکید شده«این پیامک به منزله آخرین هشدار امنیتی است».

جمعی از فعالان رسانه ای، سیاسی و اجتماعی کشور پنجشنبه بعدازظهر گذشته پیامکی تهدید آمیز مبتنی «آخرین هشدار امنیتی» دریافت کرده اند.

در متن پیامک آمده است:هشدار: «هرگونه ارتباط و همکاری با عناصر معاند خارج از کشور از طریق ایمیل، پورتال های امن و سایر وسایل ارتباطی عملی مجرمانه و موجب پیگرد قضایی است. ضروری است ارتباطات خود را قطع نمایید. این پیامک به منزله آخرین هشدار امنیتی است.»

این موضوع سبب شد مجلس شورای اسلامی به آن ورود کند و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس رفت تا سوال نمایندگان را پاسخ دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چجوری میشه اونوقت؟ دیتا بیس تلفن همراه این خبرنگاران رو هر کسی بهش دسترسی نداره قاعدتا اگه فکر کنیم این جریان با نیت خاصی و با پشتیبانی مسئولی نبوده فقط میتونه یه شیطنت داخلی از درون یکی از سازمانهای باشه.

    • بدون نام

      آخرین هشدارو به مختلس و مفسیدین اقصادی و زمین خوار و مدیری که حقوق بالا میگیره اما
      سلیقه ای استعداد و وقت کشی میکنه بزنید نه خبرنگار وجدان بیدار جامعه !

    • بی نام

      ... چطورنتونستن این عواملو پیداکنن ایناکه ازهمه چیزخبردارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج