اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۰۳۸۹
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

اعلام ۳ روز عزای عمومی در صلاح الدینِ عراق

شورای استان صلاح الدین در پی وقوع انفجار تروریستی در منطقه بلد و شهید و زخمی شدن ۸۰ نفر، سه روز عزای عمومی در این استان اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، شورای استان صلاح الدین با صدور بیانیه ای در پی وقوع انفجارهای تروریستی در یکی از اماکن مقدس این استان که منجر به شهادت و زخمی شدن ۸۰ نفر شد، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش شورای استان صلاح الدین اعلام کرد به دلیل همبستگی با خانواده قربانیان حوادث تروریستی در حرم سید محمد فرزند امام هادی علیه السلام سه روز عزای عمومی در این استان اعلام می شود.

این شورا همچنین تصریح کرد که تروریست ها اکثر این اقدامات انتحاری را با لباس مبدل و پوشیدن لباس نیروهای نظامی انجام می دهند.

در همین راستا نیز «احمد الجبوری» استاندار صلاح الدین در سخنانی این اقدامات تروریستی را محکوم کرد و از دستگاه های امنیتی درخواست کرد که اطلاعات دقیقی را در خصوص این حوادث تروریستی جمع آوری کنند و به مقامات مسئول تحویل دهند. زیرا اخیرا برخی رسانه ها مدعی شده بودند که این حرم هدف حملات خمپاره ای قرار گرفته است.

گفتنی است بر اثر وقوع انفجارهای تروریستی توسط عوامل انتحاری در نزدیکی حرم سید «محمد» فرزند امام هادی علیه السلام در منطقه بلد واقع در استان صلاح الدین عراق، ۳۰ نفر شهید و ۵۰ تَن دیگر زخمی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف کاکایی

      در مورد انفجار وکشته شدن انسان ها ی بی گناه نظر نمی توان داد بلکه تاسف و حیرت وافسوس از اینهمه وحشیگری انسان را مسیوزاند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج