adexo3
۳۵۰۴۷۵
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

قیمت آپارتمان نوساز در تهران

مطابق با گزارش رسمی بانک مرکزی در سه فصل ابتدایی سال جاری بیشترین سهم معاملات آپارتمان‌های مسکونی در شهر تهران به واحدهای نوساز تا ۵ سال ساخت اختصاص دارد.

روزنامه دنیای اقتصاد: مطابق با گزارش رسمی بانک مرکزی در سه فصل ابتدایی سال جاری بیشترین سهم معاملات آپارتمان‌های مسکونی در شهر تهران به واحدهای نوساز تا ۵ سال ساخت اختصاص دارد.

به گونه‌ای که این گزارش نشان می‌دهد بیش از نیمی از متقاضیان مصرفی که به بازار خرید و فروش مسکن پایتخت از ابتدای سال جاری تاکنون وارد شده‌اند اقدام به خرید آپارتمان نوساز تا حداکثر ۵ سال ساخت کرده‌اند.

مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران نیز با تایید این موضوع بیان می‌کنند که در حال حاضر تعداد زیادی از متقاضیان که برای خرید مسکن به اهرم مالی اوراق خرید مسکن و وام صندوق یکم مجهز شده‌اند خواستار خرید واحدهای کم سن هستند. مشاوران املاک مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به تفاوت قابل توجه نرخ پیشنهادی و قیمت فروخته شده املاک اشاره می‌کنند.

تعداد زیادی از دلالان و واسطه‌های ملکی بیان می‌کنند که اگرچه در ابتدا فروشنده‌های این نوع از واحدها قیمت پیشنهادی ملک خود را بالاتر از نرخ میانگین منطقه اعلام می‌کنند اما در نهایت مالکانی موفق به فروش ملک خود شده‌اند که از قیمت اولیه پیشنهادی خود صرف‌نظر کرده و مطابق با قیمت میانگین منطقه، قیمت پیشنهادی ملک خود را تعیین کرده‌اند.

قیمت آپارتمان نوساز در تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      مسکن در ایران سقوط کرده
      هرکس در ایران مسکن بخرد اشتباه بزرگی کرده است
      دیگه هیچکس آن را نخواهد خرید
      خونه که از 10 سال بگذره مفت هم نمی ارزه

      پاسخ ها

      • سعيد

        شما حالت خوبه اصلا چند سالته

    • ملتی

      مهم نیست چند سالشه.حرفاش کاملا درسته

    • ملتی

      بساز وبفروش ها با زیر پا گذاشتن وجدان ، بسا ز و بنداز شدن.همه شون 200درصد سود هم میخوان.قدرت خرید مردم هم که خیلی پائینه.چطور بازم قبول نمی کنید که مسکن سقوط کرده.شاید بهتره بگیم اخلاق و وجدان سقوط کرده؟

    • بی نام

      اینوراست گفتی ولی شمابگین توچه کاری وجدان بیداره که تومسکن باشه .........

    • ایرانی دلسوز

      سرمایه مملکت باید در جهت تولید کشاورزی وصنعتی صرف بشه و محصولات آن به کشور های دیگر فروخته بشه تا ارز حاصله باعث بالا رفتن سرمایه مملکت بشه . وگرنه سرمایه گذاری در بخش مسکن که باعث میشود پول در داخل مملکت بچرخد ارزش افزوده ای برای مملت به همراه نداشته و دور باطل خواهد بود . در این بین عدهای پولدار تر میشوند و عدهای فقیر تر .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج