adexo3
۳۵۱۴۱۷
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

دفاع از بیلبوردهای ضد آمریکایی

قعال سیاسی اصولگرا گفت: ماجرای بیلبوردها هیچ ربطی به انتخابات ندارد. هر کسی در مملکت خواست کار درستی انجام بدهد، آن را به انتخابات ربط می‌دهند.

پایگاه خبری انتخاب: قعال سیاسی اصولگرا گفت: ماجرای بیلبوردها هیچ ربطی به انتخابات ندارد. هر کسی در مملکت خواست کار درستی انجام بدهد، آن را به انتخابات ربط می‌دهند.

حمیدرضا ترقی، عضو ارشد موتلفه درباره اقدام شهرداری در نصب بیلبوردها در سطح شهر اظهار داشت: به نظر من کار خیلی خوبی است؛ به دلیل این که در هفته حقوق بشر افشای وضعیت حقوق بشر در آمریکا لازم و ضروری است.

او در پاسخ به این سئوال که برخی کارشناسان معتقدند نصب بیلبوردهای فرهنگی در حوزه وظایف شهرداری نیست، گفت: اصلا به آنها ربطی ندارد. کسانی که وظیفه شهرداری را نمی‌شناسند، این حرف‌ها را می‌زنند. یکی از وظایف شهرداری در زیباسازی شهر و نماهای تبلیغاتی است که اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را در این مکان‌ها و با امکاناتی که دارد، تبلیغ کند و این هم از جمله مسائلی است که باید در تنویر افکار عمومی جامعه و رشد سیاسی جامعه مورد استفاده قرار بگیرد.

ترقی در پاسخ به پرسشی در مورد اظهارات برخی تحلیلگران در مورد انتخاباتی بودن ماجرای بیلبوردها گفت: چون استدلال دیگری ندارند، این حرف را می‌زنند. این افراد دنبال این هستند که آمریکا را به عنوان یک کشور بسیار مترقی و زیبا جلوه بدهند و تمام نقاط ضعف و جنایت‌های داخل آمریکا را نادیده بگیرند و نگذارند مردم ما متوجه این اتفاقات و وقایع شوند؛ به ویژه نسل جوان. بنا بر این چون استدلالی برای این کارشان ندارند، می‌گویند برای انتخابات سال آینده دارند اقدام می‌کنند.

او ادامه داد: این اقدام هیچ ربطی به انتخابات ندارد. هر کسی در مملکت خواست کار درستی انجام بدهد آن را به انتخابات ربط می‌دهند. چرا هر وقت شهرداری خواست اقدامی در سطح شهر کند شماها بر این باور بودید که سیاسی و انتخاباتی است؟ پس اگر این گونه است هر کاری آقای روحانی انجام می‌دهد، برای انتخابات آینده سال آینده است.

او در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد قالیباف در شهرداری گفت: این سوال را جواب نمی‌دهم.

ترقی در پاسخ به سوال دیگری در مورد نظر اصولگرایان در مورد حمایت از کاندیداتوری احتمالی قالیباف گفت: این را هم جواب نمی‌دهم؛ برای این که هیچ بحثی در این رابطه در جلسات اصولگرایی نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      .حسودیتون میشه امریکا اینقد قدرت و تکنولوژی داره.سرتون تو لاک خودتون باشه موفق ترید

    • ایمان

      آمریکا دشمن درجه 1 ایران ....

    • بدون نام

      چی ؟ هر کسی خواست یه کار درست انجام بدهد ؟ یعنی این کاره درست بوده که پول بیت المال رو خرج نمایش مشکلاته کشور دشمن ایران بکنین در حالی که خیلیا محتاج نون شب هستن تو مملکتمون ؟ به خدا وضع ما مردم معمولی مثل شما مسئولین خوب نیست و کاری به کاره اونور اب نداریم چون همینجا هم تو کار زندگی موندیم به ما چه که اونا چه مشکلاتی دارن

    • بدون نام

      مسولین عزیزلطفا مشکلات کشوربیکاری گرانی مسکن رانت خواری حقوقهای نجومی قاچاق های میلیادری زمین خواری اعتیاد طلاق و........حل نمایید بعدابریدسراغ حقوق بشر آمریکایی

    • یه پسر بد میشه یه پدر بد

      کاش یکی هم پیدا می شد یه آمار واقعی از فقر و فحشا و اختلاس تو ایران می داد
      دوستای گلم نیان بگن دارم سنگ آمریکا به سینه میزنم
      حرف من اینه که آمریکا به گفته بزرگان بلاد کفر,پس انتظار سرزمین موعود ازش نداشته باشین
      .....................

    • اسد

      بااین شروورها نمی شود تنویر افکار عمومی کرد کار شهرداری ساختن تنویر افکار عمومی نیست ساختن شهری زیبا وتمیز .....است

    • بدون نام

      حقوق بشر هم باید کار شهرداری را بکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج