۳۵۱۸۸۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تیم سابق «تخت گاز» با «تور بزرگ» می‌آیند

گروه قبلی برنامه ورزشی پرطرفدار «تخت گاز» شامل جرمی کلارکسن، ریچارد هموند و جیمز می این روزها در ونیز ایتالیا مشغول ضبط برنامه‌ای تازه هستند و به زودی با «تور بزرگ» (The Grand Tour) از شبکه «آمازون پرایم» روی آنتن تلویزیون می‌روند.

وب‌سایت آی‌ سینما: گروه قبلی برنامه ورزشی پرطرفدار «تخت گاز» شامل جرمی کلارکسن، ریچارد هموند و جیمز می این روزها در ونیز ایتالیا مشغول ضبط برنامه‌ای تازه هستند و به زودی با «تور بزرگ» (The Grand Tour) از شبکه «آمازون پرایم» روی آنتن تلویزیون می‌روند.

تیم سابق «تخت گاز» با «تور بزرگ» می‌آیند

ایندیپندنت گزارش داده اولین برنامه اتومبیلرانی تیم قبلی «تخت گاز» از اواخر سال ۲۰۱۶، با عنوان «تور بزرگ» از شبکه «آمازون پرایم» روی آنتن می‌رود. سری اول این برنامه در نقاط مختلف دنیا از جمله ژوهانسبورگ در افریقای جنوبی، ونیز ایتالیا و کالیفرنیا در ایالات متحده فیلمبرداری می‌شود.

همزمان، کریس ایونز از جدایی خود از سری جدید برنامه پربیننده «تخت گاز» خبر داده است. همان‌طور که قبلا هم اعلام شد اخیرا شایعاتی مبنی‌بر شدت گرفتن اختلافات میان ایونز و مت لوبلانک ستاره سریال «فرندز» که به عنوان مجری‌های سری جدید «تخت گاز» جلوی دوربین رفته بودند، سر زبان‌ها افتاده بود.

بعد از جدایی کلارکسن، هموند و می از «تخت گاز»، ایونز و لوبلانک به عنوان مجری‌های جدید این برنامه محبوب جلوی دوربین رفتند. با این حال، آمارهای غیررسمی نشان از ریز شدید مخاطبان یکی از پربیننده‌ترین تولیدات شبکه بی‌بی‌سی دارند و به نظر می‌رسد تیم دونفره فعلی نتوانسته‌اند به اندازه کلارکسن و یارانش موفق عمل کنند.

ایونز به تازگی اعلام کرده مت لوبلانک ناخدای اصلی برنامه جدید «تخت گاز» است و خودش برای ادامه این کار ساخته نشده است. مجری انگلیسی اضافه کرده: «در تمام مدتی که در کنار او مشغول کار بودم، حتی یک‌بار هم پیش نیامد که به ساعتش نگاه کند و هیچ‌وقت سر صحنه فیلمبرداری دیر نرسید، تمام دیالوگ‌هایش را از بر بود و از همه مهم‌تر در چنین تولید فشرده‌ای او همیشه برای همه‌کس به‌ویژه عوامل سازنده وقت داشت. خلاصه این که او و «تخت گاز» برای هم ساخته شده‌اند.» این در حالی است که شبکه بی‌بی‌سی اعلام کرده قصد ندارد کسی را جایگزین ایونز کند و سرنوشت پربیننده‌ترین برنامه ورزشی تاریخ همچنان در هاله‌ای از ابهام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • alliiii

      بهترین برنامه با مجریان باحال و توپ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج