اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۲۱۱۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

تعقیب کیفری حقوق‌ بگیران چند ده میلیونی

دادستان تهران با اشاره به موضوع فیش‌های حقوقی نجومی، از آن به عنوان سونامی یاد کرده و اظهار داشت: در این زمینه باید برکناری مدیران متخلف، استرداد وجوه دریافتی و مجازات مسئولان متخلف به صورت توأمان مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری فارس: جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران با اشاره به موضوع فیش‌های حقوقی نجومی، از آن به عنوان سونامی یاد کرده و اظهار داشت: در این زمینه باید برکناری مدیران متخلف، استرداد وجوه دریافتی و مجازات مسؤولان متخلف به صورت توأمان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: از مراجع و مسئولان نظارتی می‌خواهیم نسبت به اعلام جرایم صورت گرفته در این زمینه به دادستانی تهران اقدام کنند تا متعاقباً اقدام لازم در جهت پیگرد کیفری افرادی که از طریق نامشروع، مبادرت به تحصیل مال کرده‌اند، صورت گیرد.

وی اعتماد مردم به نظام را فراتر از حیثیت افراد دانسته و اظهار داشت: اقدام به موقع دستگاه‌ها و مراجع ذی‌ربط می‌توانست مانع از ایجاد برخی تردید‌ها نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران در میان مردم شود. دادستان عمومی تهران ضمن اذعان بر حضور و فعالیت مدیران خدوم بسیاری در کشور، پیش‌بینی هرگونه رانت ویژه برای برخی مدیران را ممنوع و مستوجب پیگرد دانست. وی تأکید کرد در صورت وصول این‌گونه گزارش‌ها خارج از نوبت و قاطعانه رسیدگی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هم باور کردیم !!!!!!

    • ناهيد

      الان فقط مديران هستن كه حقوق ده ميليوني ميگيرن؟ كارمنداي شركت نفت كه ماهي چهارده پونزده تومن ناقابل براي چهارده روز كار چهارده روز رست ميگيرن چي؟ به حقوق هاي غيرواقعي شركت نفت كي رسيدگي ميشه؟

    • بدون نام

      برخی از شرکت های نفتی تمامی کارمندان بالاتر از اینها حقوق میگیرن

    • user

      وای چقدر می ترسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج