۳۵۲۲۹
۱ نظر
۵۰۹۶
۱ نظر
۵۰۹۶
پ

نامه سران مجلس و قوه قضائیه به رهبر انقلاب

آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با ارسال نامه ای به محضر مقام معظم رهبری سخنان امروز ایشان در جمع دانشجویان خطاب به مسئولان و سران سه قوه را وحدت بخش و نشات گرفته از سر چشمه زلال ولایت دانست.

خبرگزاری مهر: رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر رهنمودهای ناصحانه و وخیرخواهانه ایشان در باب توجه به حساسیت شرایط کشور و لزوم همدلی مسئولان در ایجاد فضای وحدت و اخوت در آستانه عید سعید غدیر تاکید کرد.

متن نامه رئیس مجلس به رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

خدمت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته

سلام علیکم

رهنمودهای ناصحانه و وخیرخواهانه حضرت عالی در باب توجه به حساسیت شرایط کشور بسیار ارزشمند ، سنجیده و به موقع ایراد گردید و قطعا رعایت دستورات ولی امر مسلمین توسط مسئولین کشور در ایجاد فضای وحدت و اخوت مخصوصا در آستانه عید سعید غدیر که مظهر برادری اسلامی است، واجب و ان شالله باعث سعادت و سر افرازی ملی خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از هیئت رییسه و نمایندگان محترم ملت تمامی تلاش خود را با عنایت به اندرزهای مشفقانه جنابعالی در انجام وظایف مجلس، جهت تحقق مصالح ملت به خصوص در جهت رونق تولید ملی و کنترل تورم و افزایش اشتغال به کار خواهیم بست، تا دشمنان ستم پیشه و استکباری و ماجراجوی ملت متوجه اراده محکم ملی و دستان به هم تنیده دوستداران انقلاب اسلامی گردند و قطعا در این مصاف ، مکر آنان در مقابل مجاهدت ملت رنگ باخته و گام دیگری در پیشرفت اسلامی برداشته خواهد شد.

با احترام

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی


نامه آیت الله لاریجانی به مقام معظم رهبری

آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با ارسال نامه ای به محضر مقام معظم رهبری سخنان امروز ایشان در جمع دانشجویان خطاب به مسئولان و سران سه قوه را وحدت بخش و نشات گرفته از سر چشمه زلال ولایت دانست.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

مقام معظم رهبری، دام الله ظله الوارث

سلام علیکم

با احترام در آستانه عید غدیر خم،ضمن عرض تبریک و تهنیت به محضر شریف حضرت مستطاب عالی ،پیام وحدت بخش آن عزیز به مسئولان و سران سه قوه که نشات گرفته از سر چشمه زلال ولایت است با جان و دل دریافت شد.

از خداوند متعال توفیق می طلبم همه ما را در انجام وظیفه و اطاعت از رهبری معظم،مددکار باشد.

صادق آملی لاریجانی

رییس قوه قضاییه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      باسلام اینکه دوستان عزیز به محض شنیدن اوامر مقام معظم رهبری بانوشتن نامه هایی لبیک میگویند کار بسیارپسندیده ای است اما نکته قابل توجه اینست که زمانی که معظم له درجلسه سخنرانی عمومی اینگونه دردمندانه ازفضای موجود کشورگلایه میکنند ومسئولان راازاختلافات دشمن شاد کن برحذرمیدارندمعنایش این است که ایشان قبلا درجلسات خصوصی این تذکرات را بیان فرموده اند اما درعمل مسئولان لبیکی ندیده اند وموضوع رابرای مردم بیان میفرمایندباشد که دوستان به خود آیند بهتر نیست دوستان همتی کنند تا وقت ارزشمند معظم له مصروف مسائل مهمتری گردد واین هوه درساللهای اخیر یک مسئله را مکرراتذکر ندهند امیداست ولایتمداری دوستان صرفا درنامه ای برروی یک برگ کاغذنمود پیدانکندوملت خسته ازکشمکشهای دوستان درعمل شاهد این ولایتمداری ایشان باشند.ارادتمند همه دلسوزان انقلاب منتهی به انقلاب مهدوی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج