اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

جمع آوري ۶ هزار معتاد خياباني در تهران

سردار "ساجدی نیا" افزود: بیش از ۲ هـزار معتاد نیز در دو روز پيش جمع آوری شدند و به اردوگاه شفق که محل غربالگری است و چهار اردوگاه دیگر منتقل شدند.

سردار ساجدی نیا درباره ضمانت اجرای جمع آوری معتادان بدون مکان و بازنگشتن آنان به شهر نیز گفت: درباره این موضوع، ‌هم با قوه قضائیه و هم سازمان های مربوط همچون بهزیستی، بهداشت و درمان‌، شهرداری، استانداری، وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر هماهنگی شده است و حتی اگر این سازمان ها كمكي نكنند، ما آنها راجمع آوری مي كنيم.

وی افزود: ما ادعا نداریم که همه معتادان را جمع آوری کرده ایم، اما تعداد آنها خيلي محدود شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنين تصريح كرد: پلیس امنیت، طرح گسترده ای را به ویژه درباره نظارت بر عرضه البسه آغاز کرده به طوري كه عرضه البسه نامناسب بسیار کاهش یافته است.

وی به آتلیه ها (محل عكسبرداري) و آرایشگاه های مردانه هم اشاره کرد و گفت: پلیس امنیت، نظارت خوبی دارد به طوري كه برخوردهای بجاي آنها به کاهش مسائل غیراخلاقی منجر شده است.

سردار ساجدی نیا طرح پارک ها و تفرجگاه ها را از دیگر طرح ها بیان کرد و گفت: با حضور پلیس کوهستان و ماموران اجرا کننده امنیت اخلاقی، شاهد کاهش جرایم در این حوزه نيز بوده ایم.

وی افزود: در اجرای طرح امنیت اخلاقی، برخی موارد نیز منجر به برخورد قاطعانه شده است و در صورت نیاز، افراد به مراجع قضایی معرفی شده اند.

سردار ساجدی نیا درباره فروش البسه زنان به دست مردان و ممنوعیت آن نیز گفت: این بخشنامه از گذشته بوده است و اکنون نیز با فروش البسه زنان به دست فروشندگان مرد برخورد می شود.

وی درباره پلمپ شدن فروشگاه های متخلف هم افزود: ابتدا تذکر مي دهيم، اما اگر صاحبان اين فروشگاه ها به کارهايي كه تخلف به شمار مي آيد، اصرار داشته باشند، فروشگاه آنها را پلمپ مي كنيم.

منبع:خبرگزاری فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جمع آوري 6 هزار معتاد خياباني در تهران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج