۳۵۴۸۱۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فیلم: نمایشگاه روبات‌های هوشمند

سی و پنجمین دوره نمایشگاه الکترونیک در هنگ کنگ، یکی از بزرگترین نمایشگاه های کالاهای الکترونیک در آسیا اخیرا به کار خود پایان داد. با بیش از چهار هزار نمایش گذار از سی کشور دنیا، تمرکز رویداد امسال روی فناوری هوشمند روباتیک و فناوری بدون انسان بود.

برترین ها: سی و پنجمین دوره نمایشگاه الکترونیک در هنگ کنگ، یکی از بزرگترین نمایشگاه های کالاهای الکترونیک در آسیا اخیرا به کار خود پایان داد. با بیش از چهار هزار نمایش گذار از سی کشور دنیا، تمرکز رویداد امسال روی فناوری هوشمند روباتیک و فناوری بدون انسان بود.

یکی از محصولات ارائه شده روبات های رقصان است که کاربر می تواند حرکات آن را بر اساس میل و یا در واقع موسیقی مورد علاقه اش برنامه ریزی کند. هدف اصلی «اوب تک روباتیک»، شرکت سازنده دادن توانایی برنامه ریزی به کاربر و تشویق آن است. یکی از مسئولان شرکت می گوید: «با این محصول، ما به خریدار نرم افزاری می دهیم تا آن را برنامه ریزی کند. این به بچه ها و نوجوانها کمک می کند کار کردن با نرم افزار و سخت افزار و ترکیب آنها را یاد بگیرند.»

«موتورلا اسکات ۵۰۰۰»، قلاده با فناوری پیشرفته است که برای ارتباط بین حیوان خانگی و صاحبش طراحی شده است. قلاده شامل دوربین وای فای و میکروفون است. مدیر شرکت سازنده آن با اشاره به تاثیر این ابزار در برقراری رابطه بین سگ و صاحب می گوید: «با این دوربین و میکروفون می توانیم از راه دور با سگ حرف بزنیم. بعلاوه می توان از آن ویدیو گرفت و وقتی سگ واقعا آنجا نیست این فیلمها را نگاه کرد.»

یک محصول دیگر این نمایشگاه بهپادی با استفاده آسان برای کاربر است که برای بازیگر تازه کار هم مناسب است. کارخانه سازنده می گوید دو دقیقه برای یادگرفتن روش کار آن کافی است. دو کارکرد این ابزار با استفاده از جهت یاب ماهواره ای شامل ردیابی کاربر و گرفتن سلفی در همه حالت ها است.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: نمایشگاه روبات‌های هوشمند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج