اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۵۰۳۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

برکناری ۱۰ مدیر با حقوق نجومی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز وزیر اقتصاد گفت که وزارت اقتصاد یک برنامه‌ریزی و پیشنهاد به دولت ارائه داده که بر اساس آن،‌ مجموع دریافت‌های مدیران،‌ ماهانه از ۱۹ میلیون تومان نباید بیش‌تر شود.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز (یکشنبه ۲۷ تیرماه ۹۵) با حضور علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی، معاونان وی و اعضای کمیسیون تشکیل شد.

وی افزود: مباحث امروز بیش‌تر در خصوص حقوق‌های نجومی و فیش‌های نامتعارف برخی مدیران بود که موارد بسیاری در این باره مطرح شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین تصریح کرد: در ابتدای جلسه وزیر اقتصاد و دارایی گزارش و توضیحاتی در زمینه پیگیری‌های انجام‌شده در مقابل دریافت حقوق‌های نجومی و غیرمتعارف به کمیسیون ارائه داد و در ادامه توضیحات خود اعلام کرد که ده نفر از افراد زیرمجموعه وزارت اقتصاد ( مانند بیمه مرکزی و بیمه ایران) که از متخلفین و دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی بودند، برکنار شدند.

موسوی لارگانی بر همین اساس اضافه کرد: در ادامه وزیر اقتصاد گفت که حکم مسئولان و مدیرانی که تقلب کرده‌اند را لغو و ده نفر از افراد جدید جایگزین عزل‌شدگان، شدند.

وی یادآور شد: در لابلای صحبت‌های وزیر اقتصاد موضوعی که بنده از یک سال و نیم پیش با ایشان مطرح کرده و از او سوال کرده بودم، به میان آمد که در رابطه با تخلفات و برداشت‌های چندصد میلیونی به صورت وام صفر درصد توسط برخی مسئولان بود، وزیر اقتصاد در این باره گفت؛ کمیسیون اقتصادی نخستین بار در این رابطه تذکرات لازم را به او داده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خاتمه به بیان دیگر موارد پرداخته‌شده در این جلسه پرداخت و عنوان کرد: وزارت اقتصاد یک برنامه‌ریزی و پیشنهاد به دولت ارائه داده که بر اساس آن،‌ مجموع دریافت‌های مدیران (اعم از حقوق، مزایا، پاداش و دریافتی‌ها) ماهانه از ۱۹ میلیون تومان بیش‌تر نشود که ظاهراً این موضوع هنوز از سوی هیأت دولت به تأیید نرسیده است، ولی از سوی وزارت اقتصاد در حال پیگیری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای برترینها این چه فرمتیه آخه ،انقدردنبال خبرای دیگه گشتم سردردگرفتم ،جسارتأ اومدیدخلاقیت به خرج بدید؟؟

    • فرهنگی

      اسامی افراد را اعلام کنید پولها باید به بیت المال برگردد به مجوز دهنده اشد مجازات اعمال گردد

    • بدون نام

      یعنی ماهانه 19 میلیون تومان!!!چه خوب شد سامان دادین به فیش حقوقی.لامصب منم کارمندم میگیرم1.5 یه مدیر مگه چند برابر باید بیشتر بگیره.مگه دارن چه ... میکنن که حقوقشون اینقده.شما میخواین آمار تعداد مدیرای فاسدتونو بیارین پایین حد 20 میلیونی گذاشتین.20 میلیون کمه مگه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا حد 19 میلیون زیاد نیست.این مدیر در این حد حقوق میگرفته یعنی حسابداری ،کارگزینی،معاون مالی ،حراست و سازمان بازرسی خبر نداشتن.مگه میشه؟مگه داریم!...

    • بدون نام

      پس لطفا قسمت نظرها رابرداریدشما که جرات پخش حرف حق اون هم بارعایت کامل موارد خواسته شده جنابعالی .دست بردار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج