۳۵۵۸۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تاریخ عرضه‌ ایکس‌باکس وان اسلیم مشخص شد

مایکروسافت در نمایشگاه E۳ ۲۰۱۶ کنسول ایکس‌باکس وان اسلیم را معرفی کرد و گفت که این کنسول بازی جدید در تابستان امسال راهی بازار می‌شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مایکروسافت در نمایشگاه E۳ ۲۰۱۶ کنسول ایکس‌باکس وان اسلیم را معرفی کرد و گفت که این کنسول بازی جدید در تابستان امسال راهی بازار می‌شود. سرانجام تاریخ عرضه‌ی مدل جدید این کنسول نسل هشتمی مشخص شد و علاقه‌مندان می‌توانند Xbox One S را در تاریخ ۱۲ مرداد ماه خریداری کنند.
تاریخ عرضه‌ ایکس‌باکس وان اسلیم مشخص شد

افرادی که این کنسول را پیش خرید کرده‌اند در این تاریخ کنسول‌های خودشان را دریافت خواهند کرد و اگر هم این کنسول را پیش‌خرید نکرده‌اید می‌توانید آن را از فروشگاه مایکروسافت و فروشگاه‌های دیگر خریداری کنید.

ایکس‌باکس وان اسلیم ۴۰ درصد کوچک‌تر از مدل فعلی است و منبع برق آن هم داخل خود کنسول قرار دارد. همچنین یک عدد پورت USB هم در جلوی آن دیده می‌شود.

درکنار ایجاد تغییرات در طراحی این کنسول باید به قابلیت‌های جدید آن هم اشاره کنیم. این کنسول توانایی پخش فیلم با کیفیت ۴K با ویژگی HDR را دارد. با این قابلیت افراد می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه‌ی خودشان را با کیفیت بیشتری مشاهده کنند. همچنین ویژگی HDR در بازی‌هایی مانند Gears of War 4‌، Forza Horizon 3 و Scalebound هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که این عنوان‌ها گرافیک بهتری داشته باشند.

کنترلرهای کنسول Xbox One S هم تغییر کرده‌اند. این کنترلرها به بلوتوث مجهز شده‌اند و به راحتی می‌توان آن‌ها را به کامپیوترهای ویندوز ۱۰ متصل کرد. این کنترلرها را می‌توان به صورت جداگانه با قیمت ۵۹٫۹۹ خریداری کرد.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که فعلا مدل ۲ ترابایتی این کنسول راهی بازار می‌شود. ایکس‌باکس وان اسلیم مدل‌های ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی هم خواهد داشت که با قیمت‌های ۲۹۹ دلار و ۳۴۹ دلار راهی بازار می‌شوند. قیمت مدل ۲ ترابایتی هم ۳۹۹ دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج