۳۶۱۵۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پوست‌ اندازی فراکسیون ولایت

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، تشکیل فراکسیون مستقلین را در جهت پوست‌اندازی و جدایی‌گزینی برخی اعضای فراکسیون ولایت دانست.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، تشکیل فراکسیون مستقلین را در جهت پوست‌اندازی و جدایی‌گزینی برخی اعضای فراکسیون ولایت دانست.

عبدالکریم حسین‌زاده اظهار کرد: به نظر می‌رسد کسانی که در تشکیل فراکسیون ولایت دست داشتند قبل از آن در فکر همگون‌سازی طیف خود بودند تا اینکه بخواهند فراکسیونی در تقابل با فراکسیون امید و برای جلب اعضای آن ایجاد کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: سوالی که برای هر کس پیش می‌آید این است که مستقلین در فضای سیاسی به چه معناست؟ آیا این بدان معناست که افرادی با این گرایش فاقد اندیشه و گرایش سیاسی هستند؟ مگر می‌شود در عرصه سیاست فعالیت کرد و فاقد گرایش سیاسی بود؟ این خیلی قابل پذیرش نیست. آنچه قابل پذیرش است این است که افراد با هر منشأ سیاسی چه اصولگرایی و چه اصلاح‌طلبی در چارچوب قانون اساسی و نظام فعالیت کنند و حرف خود را بزنند اما اینکه ادعای استقلال کنند معنایی ندارد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه اعتدال یک گفتمان سیاسی محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: گفتمان سیاسی یا اصولگرایی است یا اصلاح‌طلبی و اعتدال صرفاً یک روش مدیریتی و حرکت سیاسی است.

وی با بیان اینکه فراکسیون ولایت به دنبال همسگون‌سازی در بین اعضای خود است، ادامه داد: آنها افراد نزدیک‌تر را کنار خود جمع می‌کنند تا به فکر ایجاد تشکیلات جدید باشند. در واقع این یک انشعاب نیست بلکه آنها می‌خواهند جریان جدیدتری ایجاد کنند تا هدف‌شان را پیش ببرند و در واقع یک پوست‌اندازی و جدایی گزینی کنند چرا که پیش از این فضای ناهمگونی در فراکسیون ولایت وجود داشت.

حسین‌زاده در عین حال خاطرنشان کرد: البته من معتقد به شکل‌گیری فضای چندصدایی و تریبون دادن به جریانات سیاسی هستم و شکل‌گیری فراکسیون مستقلین را برای فراکسیون امید مضر نمی‌دانم اما مهم این است که ما با گرفتن جایگاه‌های مجلس به دنبال چه خروجی از مجلس هستیم و می‌خواهیم با تشکیل این فراکسیون‌های سیاسی چه مشکلی از مردم را حل کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج