۳۶۲۲۸۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عهد شکنان لیست امید به مردم معرفی شوند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که جامعه در مسیر توسعه و آگاهی گام بر می‌دارد و نسبت به عهد شکنان با شناخت و حساسیت بیشتری رفتار می‌کند، گفت: کسانی که در مجلس بر خلاف تعهدات جناحی خود عمل کردند باید به مردم معرفی شوند تا مردم تکلیف خود را با آنها روشن کنند.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که جامعه در مسیر توسعه و آگاهی گام بر می‌دارد و نسبت به عهد شکنان با شناخت و حساسیت بیشتری رفتار می‌کند، گفت: کسانی که در مجلس بر خلاف تعهدات جناحی خود عمل کردند باید به مردم معرفی شوند تا مردم تکلیف خود را با آنها روشن کنند.

جواد امام، با اشاره به اینکه تعدادی از کسانی که در لیست امید قرار گرفتند، در مجلس مسیر خود را تغییر داده و به موکلین خود خیانت کردند، اظهارکرد: آنها گندم نمای جو فروشند، چیزی را ابراز کردند که به آن اعتقاد نداشتند در حالی که مردم فکر می‌کردند این عده به دیدگاه‌های خود اعتقاد دارند، به اعتقاد من اسم دیگری جز فرصت طلبی را نمی‌توان برای کار آنها گذاشت.

وی در ادامه افزود: این افراد نباید انتظار رای مجدد از مردم را داشته باشند، زیرا از اعتماد مردم سوء‌ استفاده کردند. عده‌ای از کسانی که در لیست امید قرار گرفتند در شهرهای خود رای آوری نداشتند بنابراین به تهران آمدند و در این لیست قرار گرفتند و به دلیل برخی محدودیت‌ها و رد صلاحیتها، این افراد که سابقه و تجربه زیادی نداشتند و مردم آنها را نمی‌شناختند در لیست گنجانده شدند. بنابراین لیست امید پس از رد صلاحیت‌ها بسته شد و افرادی که در ظاهر ادعای اصلاحات و اعتدال داشتند درلیست قرار گرفتند. البته لیست امید موفق بود چون با تهیه این لیست، تندروها به مجلس راه نیافتند.

این فعال سیاسی، با بیان این که در آخرین جلسه فراکسیون امید حدود ۷۰ یا ۸۰ نفر شرکت کرده بودند اظهار کرد: البته این تعداد به این دلیل بود که مجلس در تعطیلی به سر می برد و بسیاری از نمایندگان در تهران نبودند .من ریزش زیاد لیست امید را قبول ندارم و معتقدم فراکسیون امید انسجام بیشتری را پیدا می‌کند و اهداف فراکسیون هم ورای انتخاب هیات رئیسه است.

امام در پایان خاطر نشان کرد:‌درست است که افرادی که در لیست امید هستند تجربه زیادی از کار در مجلس ندارند اما با گذر زمان فراکسیون امید تقویت می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلاهبرداری یعنی همین دیگه.فقط صندلی قدرت از هر طریقی شده ولو با دروغ و ریا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج