جاباما
۳۶۲۵۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خشم المپیکی ها از نبود پوکمون گو در ریو

المپیک تابستانی ریو که اکنون به دلیل وجود پشه‌های ناقل زیکا بدنام شده، با مشکل تازه ای روبرو شده و آن ناتوانی در ارائه بازی “پوکمون گو” برای ورزشکاران است!

ایسنا: المپیک تابستانی ریو که اکنون به دلیل وجود پشه‌های ناقل زیکا بدنام شده، با مشکل تازه ای روبرو شده و آن ناتوانی در ارائه بازی "پوکمون گو" برای ورزشکاران است!

خشم المپیکی ها از نبود پوکمون گو در ریو

شهر ریو دو ژانیرو از مشکل بزرگ وجود جرایم رنج می‌برد و هنوز نتوانسته امنیت لازم را بطور کامل برای شرکت‌کنندگان در المپیک ۲۰۱۶ تامین کند و حالا نگرانی جدید ورزشکاران این است که نمی‌توانند به شکار "پیکاچوها" در محل اقامت خود بپردازند.

"پوکمون گو" یک بازی ویدئویی در سبک واقعیت افزوده است که توسط شرکت آمریکایی نیانتیک با همکاری شرکت نینتندو در سال ۲۰۱۶ و برای گوشی‌های iOS و اندروید منتشر شده‌ است.

خشم المپیکی ها از نبود پوکمون گو در ریو

این بازی، از اطلاعات منطقه جغرافیایی که در آن قرار دارید و قابلیت‌های دوربین تلفن همراه استفاده می‌کند تا موجوداتی را که «پوکمون» نامیده می‌شوند، روی نمایشگر گوشی خلق کند. به این ترتیب مکان جغرافیایی که در آن هستید، تبدیل به مکان بازی و رقابت پوکمون‌ها می‌شود.

هدف در این بازی، جمع‌آوری پوکمون‌های بیشتر و افزایش قدرت آن‌هاست. برای پیدا کردن و شکار پوکمون‌های پنهان شده، باید دوربین تلفن‌همراه فعال شده و کاربر در دنیای واقعی به دنبال آن‌ها بگردد و حین راه رفتن، برای پوکمون‌ها گوی یا پوک‌بال (poke ball) بفرستد.

اپلیکیشن واقعیت مجازی موفق نیانتیک تاکنون در حداقل ۲۸ کشور جهان منتشر شده، اما برزیل شامل آن‌ها نیست. کسانی که این برنامه را در کشور خود دانلود کرده‌اند، همچنان می‌توانند بازی کنند اما هیچ پوکمونی مشاهده نخواهند کرد.

خشم المپیکی ها از نبود پوکمون گو در ریو

هنوز اطلاعاتی در مورد انتشار بازی در این کشور انجام نشده است، اما پیامهای خشمگین توئیتری بسیاری از ورزشکاران شاید بتواند تا هفته جاری این امر را ممکن سازد تا حواس‌ها از عدم وجود منابع آب آشامیدنی پاک در ریو نیز منحرف شود.

برای مثال، جو کلارک، ورزشکار تیم کریکت انگلیس در توئیتر خود نوشت: هیچ پوکمونی در محل برگزاری المپیک در دئودرو یا کل برزیل وجود ندارد؟

اَبی جانستون، ورزشکار رشته غواصی آمریکا نیز نوشت: می‌دانید بدترین چیز در مورد دهکده المپیک چیست؟ اینکه پوکمون گو در آن وجود ندارد، وگرنه همه چیز خوب است.
خشم المپیکی ها از نبود پوکمون گو در ریو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج