۳۶۶۷۹۳
۵۰۴۴
۵۰۴۴
پ

ساخت پیتر خرگوشه با صدای جیمز کوردن

پیتر خرگوشه یکی از محبو‌ترین شخصیت‌های کتاب کودک به زودی با صدای جیمز کوردن بازیگر بریتانیایی ساخته می‌شود.

وب‌سایت بانی فیلم: پیتر خرگوشه یکی از محبو‌ترین شخصیت‌های کتاب کودک به زودی با صدای جیمز کوردن بازیگر بریتانیایی ساخته می‌شود.
ساخت پیتر خرگوشه با صدای جیمز کوردن
کوردن و رز بایرن در حال گفتگو برای ایفای نقش در فیلم «پیتر خرگوشه» هستند. این فیلم به کارگردانی ویل گلیک ساخته می‌شود و شرکت سونی سازنده آن است.گفته شده این فیلم یک تفسیر جدید با تمرکز بر رقابت بین یک خرگوش جوان و آقای مک‌گرگور فرد جاافتاده‌ای است که تلاش دارد تا این خرگوش آزاد را در باغ نگه دارد.

راب لیبر نویسنده فیلمنامه آثاری چون «وحشتناک»، «یک روز خیلی بد» و «آلکساندر و وحشتناک» فیلمنامه این فیلم را نوشته و گلیک آن را بازنویسی کرده است. این فیلم ترکیبی از فیلم زنده و انیمیشن کامپیوتری است که در آن کوردن کار صداگذاری شخصیت کوچولوی خرگوش را برعهده دارد.
هنوز تعیین نشده چه کسی در نقش بایرن صداپیشگی خواهد کرد. با این حال گفته شده نقش این شخصیت به صورت زنده فیلمبرداری می‌شود و احتمالا باید بازیگری که برای ایفای این نقش انتخاب می‌شود، صدای این شخصیت را نیز خلق کند.
«پیتر خرگوشه» شخصیتی است که بئاتریکس پاتر نویسنده مشهور آثار کودک خلق کند. این شخصیت به تازگی در قالب انیمیشنی جدید به همین نام در بریتانیا ساخته شد و روی آنتن رفت.

بئاتریکس پاتر متولد ۱۸۶۶ لندن، که سال ۱۹۴۳درگذشت، نویسنده مشهور داستان‌های کودکان بود. وی ۲۳ کتاب در مجموع به تحریر در آورد که مشهورترین آن «پیترخرگوشه» نام داشت که به ۳۵ زبان ترجمه و ۱۵۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

کوردون پیش ازاین در نقش یک شخصیت محبوب کودکان دیگر هم صداپیشگی کرده بود که در انیمیشن «چارلی خرسه کوچولو» بود. هنوز زمانی برای تولید این فیلم اعلام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج