۳۶۷۴۵۵
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

انصراف مهین‏ ترابی از بازی در «پرستاران»

مهرانه مهین ترابی که پیش از این حضورش در سریال «پرستاران» قطعی شده بود، از بازی در این سریال انصراف داد.

روزنامه بانی فیلم: مهرانه مهین ترابی که پیش از این حضورش در سریال «پرستاران» قطعی شده بود، از بازی در این سریال انصراف داد.

در پی انصراف مهرانه مهین ترابی، فاطمه گودرزی جایگزین این بازیگر شد و گروه در حال انتخاب یک بازیگر دیگر به جای فاطمه گودرزی برای نقشی که قرار بود بازی کند، هستند.

انصراف مهین‏ ترابی از بازی در «پرستاران»

همچنین تا به امروز بازیگرانی چون: سیاوش خیرابی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، مهوش صبرکن مهدی میامی به «پرستاران» اضافه شدند. گویا محمدرضا تخشید نیز قرار است در گروه کارگردانی «پرستاران» افخمی را همراهی کند.

سریال «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی از حدود دو ماه و نیم پیش وارد مرحله پیش تولید شده و انتخاب بازیگران و عوامل فنی آن شروع شده است. همچنین قرار است که آخر همین هفته و یا اول هفته آینده تولید سریال آغاز شود.

هاشمی تهیه کننده پروژه به بانی فیلم گفت: سریال «پرستاران» در ۵۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای به سفارش مرکز امور نمایش سیما و مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید خواهد شد. تهیه کننده سریال های «پنج کیلومتر تا بهشت»، «خداحافظ بچه» و «پنجمین خورشید» افزود: روند انتخاب بازیگران همچنان ادامه دارد و بزودی اغلب هنرپیشه های اصلی سریال مشخص خواهند شد. لوکیشن اصلی سریال در بیمارستان نورافشار تهران در نیاوران به صورت دکور ساخته شده است و فکر می کنم برای اولین بار در تلویزیون کشورمان باشد که تقریباً یک مرکز اورژانس به صورت دکور برای یک سریال ساخته شده باشد. این سریال با همکاری مساعدت خوب دکترهاشمی وزیر بهداشت و درمان و معاونین وی، ریاست سازمان هلال احمر دکتر ضیائی، ریاست بیمارستان نورافشار دکترنعیمی و مدیران صدا و سیما روند تولید خود را شروع خواهد کرد که جا دارد از همه این مسوولان تشکر کنم.

علیرضا افخمی که نویسندگی سریال «پرستاران» را نیز برعهده دارد، سریال های «او یک فرشته بود»، «تب سرد»، «پنجمین خورشید»، «عملیات ۱۲۵»، «پنج کیلومتر تا بهشت» را کارگردانی کرده است و نگارش فیلمنامه سریال های «اغما»، «روز حسرت» و… در کارنامه او دیده می شود.

سایر عوامل سریال عبارتند از: دستیار کارگردان: اکبر نصیری، مدیر برنامه ریزی: مهدی آقایی، منشی صحنه: پریسا افخمی، دستیار ۲: افشین عمران، ناظر کیفی: سید مجید میرمیران، تصویربردار: ابراهیم غفوری، چهره پرداز: مجید اسکندری، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، صداگذار: امیرحسین صادقی، تدوینگر: افسانه افخمی، تصویربردار پشت صحنه و عکاس: رایان جعفری، پوریا هنرمند، دستیارتهیه: سید حسن جعفری، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، مدیر مالی: میترا کرباسیان، روابط عمومی: الهام رضایی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج