۳۶۸۹۲۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مشخصات گوشی جدید گلکسی A۸ فاش شد

گلکسی A۸ مدل ۲۰۱۶ جدیدترین محصول کمپانی سامسونگ است که به تازگی نه تنها مشخصات فنی آن در نتایج بنچمارک Geekbench فاش شده بلکه توانسته تاییدیه بلوتوث را نیز دریافت کند.

zoomit.ir - یاشار فتحعلی زاده: گلکسی A۸ مدل ۲۰۱۶ جدیدترین محصول کمپانی سامسونگ است که به تازگی نه تنها مشخصات فنی آن در نتایج بنچمارک Geekbench فاش شده بلکه توانسته تاییدیه بلوتوث را نیز دریافت کند.
مشخصات گوشی جدید گلکسی A8 فاش شد

سامسونگ هر ساله محصولات جدیدی را روانه بازار می‌کند. سال گذشته گوشی گلکسی A8 راه به ویترین فروشگاه‌ها پیدا کرد و عملکرد خوب این تلفن هوشمند سبب شده کمپانی کره‌ای نمونه‌ی بروز شده‌ای از آن را تحت نام گلکسی A8 مدل 2016 بسازد.

این دستگاه قبلا نیز با شماره مدل SM-A810 در سایت GFXBench لیست شده بود که به ما اجازه داد نگاهی به مشخصات مدل 2016 گلکسی A8 بیندازیم. هرچند به تازگی نتایج جدیدی از بنچمارک محصول جدید سامسونگ منتشر شده و همچنین مشخص شده که گلکسی A8 مدل 2016 توانسته تاییدیه بلوتوث را دریافت کند.

طبق اطلاعاتی که در بنچمارک Geekbench قرار گرفته محصول جدید سامسونگ از شماره مدل SM-A810F بهره برده و مجهز به پردازنده اکسینوس ۷۴۲۰ با پردازنده ۲.۱ گیگاهرتزی و ۳ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. این مشخصات سبب می‌شود تا گلکسی A8 مدل 2016 را در میان گوشی‌های میان رده قرار دهیم.

مدل 2016 گلکسی A8 قرار است از ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره برده و همچنین مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی باشد. از دیگر امکانات این محصول که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو است می‌توان به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

نکته‌ای که در مورد تاییدیه بلوتوث وجود دارد این است که اصولا محصولات قبل از اینکه به بازار عرضه شوند ابتدا باید این تاییدیه را دریافت کنند و همین امر نشان می‌دهد گوشی گلکسی A8 مدل 2016 در مراحل پایانی ساخت را پشت سر قرار داده و آماده عرضه است. متاسفانه هنوز زمان عرضه و قیمت محصول جدید سامسونگ مشخص نشده است.
مشخصات گوشی جدید گلکسی A8 فاش شد
مشخصات گوشی جدید گلکسی A8 فاش شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج