adexo3
۳۶۹۱۶۲
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

شناسایی ۳۰ مدیر با فیش حقوقی کلان

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا به امروز نزدیک به ۳۰نفر از دریافت کنندگان حقوق های غیر متعارف شناسایی شده اند، تأکید کرد: تقریبا از میزان ۹۵۰ پرونده مدیرانی که مورد بررسی قرار گرفته اند، مشخص شده که تنها کمتر از سه درصد آنها حقوق های بالای ۳۰ میلیون دریافت می کرده اند.

خبرگزاری میزان: بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا تعداد دقیق کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند مشخص شده است، اظهار کرد: با توجه به جلساتی که در کمیسیون اصل نود تا به امروز پیرامون دریافت حقوق‌های نجومی برگزار شده است اما هنوز آمار دقیقی درباره تعداد افرادی که این حقوق ها را دریافت کرده اند مشخص نشده است.

وی افزود: به طور حتم کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درصدد است با توجه به اینکه قرار است گزارش جامعی را در مورد این پرونده در صحن علنی مجلس ارائه دهد بدون شک تمامی موارد لازم را در نظر می گیرد تا با همکاری سازمانهای مربوطه اطلاعات لازم پیرامون این پرونده را کسب کند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا به امروز نزدیک به ۳۰نفر از دریافت کنندگان حقوق های غیر متعارف شناسایی شده اند، تأکید کرد: تقریبا از میزان ۹۵۰ پرونده مدیرانی که مورد بررسی قرار گرفته اند، مشخص شده که تنها کمتر از سه درصد آنها حقوق های بالای ۳۰ میلیون دریافت می کرده اند که جزئیات اطلاعات حقوقی آنها توسط سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات نیز مشخص شده است.

پارسایی با اشاره به اینکه تمامی تلاش خود را خواهیم کرد تا گزارش مربوط به حقوق های نجومی را ظرف یکی دو هفته آینده آماده کنیم گفت: متاسفانه بعضی از سازمانها پیرامون همکاری با سازمان‌های مربوطه در راستای بررسی حقوق های مدیران خود جوابگوی سوالات سازمان بازرسی و دیوان محاسبات نیستند و خود را مستثنی می دانند که این موضوع متاسفانه روند کار را کند کرده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری این سازمانها بتوانیم گزارش جامعی را پیرامون این موضوع تهیه و به مردم ارائه دهیم تا با کسانی که حقوق های غیر متعارف دریافت می کردند به طور جدی برخورد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی بیشتره منطقی نیست با جمعیت ما چند هزار نفری هستن معاون هم هست .

    • بدون نام

      950نفر مدیرو بررسی کردن سی نفرشون بالای سی میلیون حقوق میگرفتن وتنها سه درصد از اون 950نفر بالای سی میلیون حقوق میگرفتن خیلی جالبه یه حاجی بود یه گربه داشت گربه رو خیلی دوست میداشت گربه رفت گوشتها رو خورد حاجی زد گربه رو کشت داد رو سنگ قبر گربه نوشت یه حاجی بود یه گربه داشت گربه رو خیلی دوست میداشت سی نفر از...

    • بدون نام

      برخورد نمیشه اگر بشه مدیرا و خانواده در مناسبات و راهپیمایی و مراسم ها دیگه شرکت نمیکنند

      پاسخ ها

      • سراج

        سلام - آقاي بي نام - حالا گند اين حقوق نجومي ها را بهمناسبت ها و راه پيمايي ها وصل نكين. لطفا
        يعني فقط اين 950 نفر و خانواده هايشان به راه پيمايي ميرن؟؟

    • ناصرخان

      میگن اگه خواستی کسی رو دشمن خودت کنی مدتی بهش بده بخوره بعدیه دفعه جیره شو قطع کن دشمنت میشه! شناسایی این مدیرانی که حقوق نجومی دریافت کردند یه طرف وقطع حقوق نجومی وکاهش اون یه طرف دیگه خوب معلومه اینهاعادت به لقمه بزرگ کردندواگه حقوقشون کم بشه واویلاست.قطعا زیرآبی میرن وازطریق دیگه چندبرابرجبران می کنند.....من عقیده دارم اگه ولشون کنیدتا به همون حقوق نجومی قانع باشندبهتر وضررش کمتره!!!چشمامونوببندیم شتردیدی ندیدی!!!

    • بدون نام

      این چه مدل ارقام و آمار دادنه سی نفر یا کمتر از سه درصد جفتش یکیه خب

    • شقایق

      سازمان ها با یکدیگر همکاری نمیکنند و روند کار کند پیش میرود

      چون

      ...........

    • رحمت

      فقط سی نفر.......

    • ممد خان

      برای اینکه به کمک عدالت بشتابیم کلیه این حقوق بگیران را به مدت سه سال با ماهی یک میلیون تومان حقوق تنبیه کنیم اگر اینطوری برخورد شود مردم سایه عدالت را حس خواهند کرد

    • لیلی

      حالا دیگه نوع فساد ترمی شده ترم آینده منتظر فسادهای جدید از نوع قویتر باشیم

    • اشراقی گلپایگانی

      عجب حکایتی شده داستان حقوقهای نجومی. تقریبا 2ماه است که قضیه این حقوقها برملا شده. هنوز هم کاملا به نتیجه نرسیده است چون فکرمیکنم نمیخواهند به نتیجه برسد وگرنه در این مقطع زمانی که همه چیز کامپییوتری شده وبا فشاردادن. چنددکمه کیبورد. تمام اطلاعات برروی مانیتور ظاهر میشود پس مشخص شدن حقوق چند مدیر برای مجلس ودیوان محاسبات وسازمان بازرسی کار پیچیده ای نیست ولی متاسفانه تعداد نجومی بگیران را هر کدام از ارگانهای مذکور عددهای مختلفی عنوان میکنند واین مغایرت از اصل موضوع بدتراست به عبارتی نداشتن اطلاعات حقوقی چند نفر. حکایت از بی برنامگی ونابسامانی ارگانهای ذیربط است. پس اگر دراین کشور دکل نفتی گم میشود وبابک زنجانیها شکل میگیرند امثال خاوریها باپول زیادی فرارمیکنند ویا مدیر عامل سابق بانک ملت شبکه فساد تشکیل میدهند همه اینها به دلیل منسجم نبودن اطلاعات پایه دریک سیستم مطمئن کامپیوتری میباشد که هروقت نماینده مجلس ویا دستگاههای نظارتی نیاز به ان داشتند بتوانند به راحتی ازان اطلاعات استفاده کنند وانقدر امارهای ضد ونقیض به مردم ندهند. نتیجه انکه وقتی بنده بیسواد باعقل ناقصم این مطلب رامتوجه میشوم چطور میشود که نمایندگان ودیوان محاسبات وسازمان بازرسی کل وحتی بازرسی خود وزارتخانه ها که ماشاالله همگی دارای مدارک عالی دانشگاهی هستند متوجه این مهم نمیشوند........ عزت زیاد

      پاسخ ها

      • سراج

        سلام - آقاي اشراقي - اينطور نيست كه مي فرماييد همه چي با يك كيلك قابل گزارش است. مشكل اينجاست كه نميخوان كليك كنن

    • بدون نام

      هرکس که از معسولین کشور که واقعا در راه خدا جهاد می کند و پیرو خط امام و رهبری عزیز هستند واقعا اسلام را دوست دارند آن کسانی که حقوق نجومی گرفته اند بحرحال خیانت از مملکت میکنند به مردم معرفی کنید نه چند نفر بیچاره گیر بیارید آنها معرفی کنید. به خدا قسم اگر من معسول بودم برادر یا فرزند خودم از مملکت خیانت می کرد به مردم ایران حقیقت می گفتم کسی که واقعا نماینده مردم است قسم سوگند یاد کرده باید به قسم و سوگندش پایبند باشد تا خدا از او راضی باشد مردم به تو اطمینان داشته اند که شما انتخاب کرده اند خلاصه هر کسی در راه خدا و اسلام خدمت صادقانه می کند همیشه پیروز است هر کس پیرو خط امام و رهبری عزیز باشد ودلسوزانه صداقت برای مملکت کشورمان ایران زحمت کشیده اند پیروز سربلند است انشاءالله به امید پروردگار متعال

      پاسخ ها

      • سراج

        سلام - آقاي بدون نام - به نظرت مثبت دادم ولي خواهش مي كنم به املا كلمه ها دقت بيشتري بفرماييد. مثل معسول - بخرحال -

    • اشراقی

      با درود به جناب سراج عزیز. بسیارخرسندم که به اظهارنظرها توجه میفرمایید بنده هم همین راعرض کردم که نمیخواهند با فساد مبارزه کنند وفقط درحد شعار ومقطعی چندحرکت ازجمله جابجایی چندمدیر بسنده میکنند درصورتیکه اگر با فساد ومفسدین ریشه ای برخورد نشود چند صباح بعد وازنقطه ای دیگر نمایان خواهد شد. با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج