adexo3
۳۷۱۱۵۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جزئیاتی از فیلم جدید mortal combat

ماه گذشته، اخباری در مورد تولید نسخه جدید فیلم «نبرد مرگبار» (Mortal Kombat) منتشر شد.

وب‌سایت تک شات - حمیدرضا جلابی: ماه گذشته، اخباری در مورد تولید نسخه جدید فیلم «نبرد مرگبار» (Mortal Kombat) منتشر شد. به استناد این اخبار، پروژه تولید این فیلم چند سالی است که آغاز شده است. کریستوفر لمبرت که در نسخه قدیمی این فیلم نقش رایدن را بر عهده داشت، به تازگی اعلام کرده است که برای حضور مجدد در نقش این شخصیت با تهیه کنندگان این فیلم وارد مذاکره شده است. به گفته او در نسخه جدید فیلم «نبرد مرگبار» شاهد سفر این شخصیت در زمان خواهیم بود.

به هر حال، بسیاری از اظهارات لمبرت از سوی منابع نزدیک به تیم تولید این فیلم تکذیب شده است. در حال حاضر، اطلاعاتی دست اول در مورد آینده پروژه تولید فیلم «نبرد مرگبار» و نمایش آن بر روی پرده سینما ارائه شده است.

جزئیاتی از فیلم جدید mortal combat

جیمز وان کارگردان فیلم‌های «احضار روح» (The Conjuring) و «سریع و خشن ۷» (Furious ۷) بعنوان تهیه کننده در پروژه تولید «نبرد مرگبار» فعالیت دارد. او اخیراً در مورد وضعیت فعلی این پروژه صحبت‌هایی را مطرح کرده است. به گفته این فیلمساز سرشناس، خبر خوب این است که این فیلم در مرحله ایده پردازی قرار دارد. خبر بد هم این است که هنوز مشخص نیست که چه زمانی پروژه تولید آن به طور جدی آغاز خواهد شد. جیمز وان در مصاحبه با وب سایت IGN در مورد فیلم «نبرد مرگبار» خاطر نشان می‌کند:

ما فعلاً در حال ایده پردازی هستیم. بازی ویدیویی «نبرد مرگبار» در نوع خود بی‌نظیر بود و من در دوران کودکی‌‎ عاشق آن بودم. حتی فیلم‌های اقتباس شده از بازی «نبرد مرگبار» نیز به نوبه خود سرگرم کننده و تماشایی بودند. در حال حاضر مهم این است که فیلم جدید خوش‌ساخت باشد. ما نمی‌خواهم در مورد تولید این فیلم شتابزده عمل کنیم. فعلاً تلاشمان این است که مسیر درست را انتخاب کنیم. فکر کنم به جای عجله کردن و دستیابی به نتیجه‌ای نامطلوب بهتر است که حساب شده پیش برویم. من عاشق شخصیت‌های این فیلم هستم. فکر می‌کنم که «نبرد مرگبار» شخصیت‌های بسیار متنوعی دارد. اساساً می‌توان بگویم که با پروژه‌ای فوق‌العاده سر و کار خواهیم داشت. این فیلم نسخه فاتتزیِ «اژدها وارد می‌شود» (Enter the Dragon) است. در بازی ویدیویی «نبرد مرگبار» نیز شخصیت‌های جالبی حضور داشتند. فکر می‌کنم که سیر وسیاحت در دنیای این بازی واقعاً جذابیت دارد. این دنیای اسطوره ای، در بُعدی فراتر از دنیای ما قرار دارد. به نظرم، سوژه جذابی را برای تولید فیلم انتخاب کرده‌‌ایم.

جزئیاتی از فیلم جدید mortal combat

بدین ترتیب، پروژه تولید فیلم «نبرد مرگبار» همچنان در دست تهیه خواهد بود، اما جیمز وان لزومی نمی‌بیند که با عجله آن را پیش ببرد. از آنجائیکه ابراز اشتیاق طرفداران سینما برای تماشای هر چه سریع‌تر قسمت جدید محصول مشترک استودیوهای فیلمسازی New Line Cinema و Broken Road چندان قابل ملاحظه نبوده است، تاکنون پروژه تولید این فیلم به طور جدی دنبال نشده است.

نظر جیمز وان در مورد جذابیت شخصیت‌های فیلم «نبرد مرگبار» کاملاً صحیح است، اما در نسخه‌های قدیمی این فیلم مقوله شخصیت‌ پردازی چندان جدی گرفته نشده است. خوشبختانه، جیمز وان جذاب‌سازی شخصیت‌های این فیلم را در دستور کار خود قرار خواهد داد. احتمالاً هنگامیکه یک فیلم مبارزه‌ای برگرفته از بازی‌های ویدیویی ساخته می‌شود، شخصیت پردازی اهمیت خود را از دست می‌دهد. اما بی‌توجهی به مقوله شخصیت پردازی، جذابیت مبارزه‌‍ ها را نیز کاهش می‌دهد.

جزئیاتی از فیلم جدید mortal combat

سال آینده، بیست و پنجمین سالگرد تولید نسخه قدیمی فیلم «نبرد مرگبار» را شاهد خواهیم بود، با این حال پس از گذشت این سال‌ها تصویر خاطره انگیزی از این فیلم (به ویژه از نظر جلوه‌های ویژه) در ذهن علاقه مندان به سینما برجای نمانده است. عدم موفقیت نسخه قدیمی فیلم «نبرد مرگبار» دلایل دیگری هم دارد. دیالوگ‌ شخصیت‌های این فیلم بسیار طولانی است و هنرپیشه ها عملکرد ضعیفی را از خود ارائه می‌کنند. درست است که فیلمی همچون «نبرد مرگبار» پتانسیل نامزدی جایزه اسکار را ندارد، اما حداقل می‌توانیم انتظار یک فیلم اکشن تماشایی را از آن داشته باشیم. باید امیدوار باشیم که همکاری مشترک اورن اوزیل و دیو کالاهام در زمینه نوشتن فیلمنامه نسخه جدید «نبرد مرگبار»، اثری قابل توجه را به روی پرده نقره ای سینما بیاورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج