۳۷۱۶۷۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

احتمال تبدیل باغ اناری به هرندی ۲

روز گذشته دویست و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر در حالی برگزار شد که علاوه بر تسخیر باغ اناری توسط معتادان و سگ های کور،‌ موضوع حمایت از اورژانس اجتماعی مورد بحث قرار گرفت و همچنین الزام شهرداری تهران به طراحی و اجرای مبلمان شهری چند منظوره با محوریت بهره برداری در مواقع بحران با کسب حداکثر آرا به تصویب رسید.

روزنامه آرمان: روز گذشته دویست و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر در حالی برگزار شد که علاوه بر تسخیر باغ اناری توسط معتادان و سگ های کور،‌ موضوع حمایت از اورژانس اجتماعی مورد بحث قرار گرفت و همچنین الزام شهرداری تهران به طراحی و اجرای مبلمان شهری چند منظوره با محوریت بهره برداری در مواقع بحران با کسب حداکثر آرا به تصویب رسید.

روز گذشته رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به بازدید اخیرش از منطقه ۱۵ عنوان کرد: در منطقه ۱۵ دو بوستان باغ اناری و مسافر قرار دارد که در جنب جاده امام رضا (ع) است. اقبال شاکری با بیان اینکه این دو بوستان محلی برای پر کردن اوقات فراغت مردم است، اما متاسفانه در حال تبدیل شدن به هرندی دو هستند، اعلام کرد: در کنار بوستان باغ اناری، کوی بی‌بی شهربانو قرار دارد که مملو از معتادان و سگ‌های کور است که آسایش و امنیت مردم را تهدید می‌کند، چرا که پارک توسط معتادان تسخیر شده است. رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به لزوم تکمیل و محصور کردن پارک بیان کرد: باید نیروی انتظامی، بهزیستی و شهرداری فکری به حال این پارک کنند، چرا که گرمخانه ایجاد شده در این منطقه نیز باعث تشدید این موضوع شده است.

حمایت از اورژانس تهران پیش از ایست قلبی

همزمان رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: پیش از آنکه اورژانس تهران در پی کمبود پایگاه و آمبولانس دچار ایست قلبی شود، باید از آن حمایت کنیم. رحمت‌ا... حافظی با بیان اینکه در روز شنبه ۲۳ مرداد در ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در خیابان آموزگار در منطقه ۱۹ پسربچه‌ای تصادف و از ناحیه سر و صورت دچار جراحت می‌شود، عنوان کرد: مردم موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع دادند که پلیس کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر شد، اما آمبولانس با ۳۵ دقیقه تاخیر به محل رسید.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران خطاب به وزیر بهداشت تصریح کرد: سیستم بی‌سیم اورژانس از نوع آنالوگ و قدیمی است و تعداد پایگاه‌ های اورژانس نیز از حد استاندارد پایین تر است. حافظی با بیان اینکه اورژانس ضعیف‌ عمل کرده و باید توجه جدی به این مساله داشت، بیان کرد: تکنسین‌های اورژانس به دلیل فشار کاری متقاضی انتقال به بیمارستان‌ها هستند و این در حالی است که هفته گذشته رئیس جدید اورژانس کشور منصوب شد و در اولین قدم با همکاری شهرداری منطقه پنج برخی مشکلات اورژانس مرکزی را رفع کرد.

تصویب طراحی مبلمان شهری جدید

طرح الزام شهرداری به طراحی و اجرای مبلمان شهری چند منظوره با محوریت بهره برداری در مواقع بحران تصویب شد. روز گذشته احمد دنیامالی به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل که پیشنهاد دهنده این لایحه بود، خاطرنشان کرد: بر اساس این لایحه شهرداری تهران موظف است ظرف مدت شش ماه نسبت به انجام مطالعات جامع با موضوع فرم، نوع مصالح و جانمایی صحیح مبلمان شهری چند منظوره به منظور امکان بهره برداری در مواقع بحران‌های طبیعی یا انسان‌ساز با بهره گیری از تجارب جهانی اقدام کنند.

معصومه آباد رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران تصریح کرد: چرا باید سازه مبلمان شهری تغییر کند؟ در حالی که تاکنون هیچ حادثه‌ای با محوریت این مبلمان در پایتخت رخ نداده و در تمام دنیا مبلمان شهری دقیقا همین مبلمانی است که ما در تهران داریم. حجم مالی این لایحه نیز مشخص نشده است. محسن سرخو، رئیس کمیته حمل و نقل شورا توضیح داد: در تهران بحث حوادث غیر مترقبه بسیار مورد توجه است، در حالی که مبلمان شهری می‌تواند در زمان بحران موجب آرامش مردم شود و بر همین اساس پیشنهاد می‌شود از این مبلمان بهره برداری‌های چند منظوره شود.

پس از دفاع سرخو، سروری رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر عنوان کرد: در کشورهایی همچون ژاپن که مبلمان شهری نشان از توجه مسئولان به مردم دارد، مسائل اصلی همچون عدم ساخت و ساز ساختمان بر روی گسل‌ها و ایمن سازی ساختمان‌ها حل شده و حالا مسئولان به سمت مسائل کوچکتر همچون مبلمان شهری پیش رفته‌اند، اما در تهران مسائل بزرگ‌تر همچون ایمن سازی ساختمان‌ها باقی مانده است. به گزارش ایسنا، همچنین رحمت ا... حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر مطرح کرد: شهرداری باید عناصر غیر سازه‌ای را ایمن می‌کرد. همچنین در برنامه پنج ساله دوم شهرداری مکلف شده است که نسبت به نیازسنجی اقدام کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا به جوانان کمک کنه شفاشون بده طفلکها نابود کردن شدن در جوانی مردن تو رو خدا بدادشون برسید خودشون نمیدونند چه بلایی سرشون اومده خدا لعنت و نابود کنه قاچاقچی های مواد مخدر و بچه هاشون خانوادشون آتیش بگیرند تنشون کرم بزاره این مصیبت و سر جوانانمان آوردن بچه های این سرزمین را نابود کردند خدا ازشون نگذره همه رو معتاد کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج