۳۷۳۰۵۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

صادرات پتروشیمی معاف از مالیات شد

وزیر نفت با بیان اینکه برنامه ریزی برای صادرات LNG ایران به اروپا آغاز شد، گفت: صادرات محصولات پتروشیمی معاف از مالیات شده است.

خبرگزاری میزان: وزیر نفت با بیان اینکه برنامه ریزی برای صادرات LNG ایران به اروپا آغاز شد، گفت: صادرات محصولات پتروشیمی معاف از مالیات شده است.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در خصوص برنامه وزارت نفت برای صادرات گاز به اروپا گفت: در انتقال گاز به اروپا بیشتر بر روی صادرات گاز به صورت LNG تمرکز شده و برنامه ریزی‌ها در این راستا انجام خواهد شد.

وزیر نفت در خصوص تدابیر وزارت نفت برای تامین خوراک پتروشیمی‌ها هم اظهار داشت: مهم ترین مسئله برای تامین خوراک پتروشیمی‌ها و حمایت از صنایع پایین دستی پتروشیمی این است که تولیدکنندگان برای فروش محصول به صنایع داخلی باید مالیات پرداخت کنند، اما در صادرات، مالیاتی به آنها تعلق نمی‌گیرد و در حال حاضر صادرات مالیات ندارد و آنچه که به صنایع داخلی فروخته می‌شود، مالیات دارد.

این عضو کابینه دولت با اعلام اینکه شرکت‌های تولیدکننده خوراک پتروشیمی ها به دلیل پرداخت مالیات مایل نیستند خوراک را به پتروشیمی های داخلی بفروشند، تصریح کرد: برای نمونه اگر ۱۰۰ میلیارد تومان سود کسب کند، بابت صادرات مبلغی از سود آنها کسر نمی‌شود، اما در فعالیت با داخلی ها باید مالیات بپردازد، بنابراین مایل نیست خوراک به داخلی‌ها بفروشد بنابراین تولیدات خود را صادر می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه قبلا پول میداده

    • محمد نصیری

      الان پشت این حرکت کدام ... بوده.مرد حسابی کالای تولیدی اگر فقط صادر بشه که تو داخل باکمبود مواجه میشه وقیمتش بالامیره.مثل هندوانه تا صادر شدقیمتش رفت رو2هزار تومن خدا شکر عراقی ها نخریدنههی وگفتند میخواهیم از کشاورزهای خودمان استفاده کنبم

    • فروشگاه

      مسکن مهر زودتر اعلام کرده بود معاف مالیات. ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج