اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۴۳۳۱
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

توضیح در پی حادثه دلخراش آبنمای الغدیر

شهردار ناحیه ۲ منطقه ۴ گفت: آتش نشانی و کلانتری ۱۳۶ فرجام پس از بررسی آبنما اعلام کردند که آب حوضچه فاقد برق است اما باید تا اعلام نظر پزشکی قانونی منتظر بمانیم.

خبرگزاری میزان: شهردار ناحیه ۲ منطقه ۴ گفت: آتش نشانی و کلانتری ۱۳۶ فرجام پس از بررسی آبنما اعلام کردند که آب حوضچه فاقد برق است اما باید تا اعلام نظر پزشکی قانونی منتظر بمانیم.
حامد فتحی در خصوص حادثه فوت نوجوان 13 ساله در بوستان الغدیر گفت: حدود ساعت20 شنبه شب به عوامل شهرداری ناحیه2 منطقه4 اعلام شد که نوجوانی در بوستان الغدیر دچار حادثه شده است.

وی تصریح کرد: مردم در ابتدای امر این نوجوان را از آبنما خارج کرده اند. این در حالی بود که تعداد زیادی کودک اطراف آبنما بودند و احتمال می رود که این نوجوان را کودکان به داخل آبنما هول داده باشند یا اینکه برای برداشتن توپ خود دچار حادثه شده باشد. به هرحال احتمالات مختلفی مطرح است.

شهردار ناحیه ۲ منطقه ۴ با اشاره به شواهد موجود خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از وقوع این اتفاق از شب گذشته بررسی ها آغاز شد و بعد از انجام تحقیقات توسط کلانتری ۱۳۶ فرجام وجود برق در داخل آبنما رد شد.

وی درخصوص اینکه متاسفانه در زمان وقوع حادثه عوامل اورژانس بلافاصله در محل حاضر نشده اند، ادامه داد: شاهدان عینی این حادثه بیان کردند که مردم این نوجوان را با خودروی شخصی به بیمارستان انتقال داده اند.

فتحی با اشاره اینکه بعد از انتقال نوجوان به بیمارستان و بعد از گذشت ۴۵ دقیقه ریکاوری این فرد فوت کرده است، افزود: ضمن تسلیت به خانواده داغدار این نوجوان تا اعلام نظر پزشکی قانونی باید برای مشخص شدن علت حادثه صبر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسفندیار بهادرپور

      سلام انگار مرگ مردم برای مسیولین بی اهمیت شده

    • sobhan

      خیلی نا راحت شدم،خدا رحمتش کنه و امیدوارم خداوند به خانوادش صبر بده .
      نباید با مسببین این اتفاق. به نرمی برخورد کرد چون ممکن بود فرزند من و شما گرفتار این اتفاق بشه و چه بسا تکرار بشه،پس لطفا درست پیگیری شود

    • بی نام

      بابانخواستیم شهرداری پارک درست کنه جزء به ضررمردم هیچ منفعتی نداره یامگساحمله میکنن یابچه های مردم چرخ میشن یابرق آ نهارامیگیره اینم ازتابستون بچه هاهیچ تفریح درست وحسابی نیست تابچه هالذت ببرن

    • رضا

      تعجب نداره؟ سرعت عمل عوامل ستودنی است!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج