۳۷۴۴۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نفوذ شبکه تروریستی «گولن» در هند

وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه سازمان های تروریستی مرتبط با &#۰۳۹;فتح الله گولن &#۰۳۹; در هند نفوذ کرده ،خواستار برخورد دهلی نو با این سازمان ها شده است .

خبرگزاری ایرنا: وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه سازمان های تروریستی مرتبط با 'فتح الله گولن ' در هند نفوذ کرده ،خواستار برخورد دهلی نو با این سازمان ها شده است .
مولود چاوش اوغلو ' روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در دهلی نو سازمان تروریستی فتح الله گولن را شبکه ای جنایی و تروریستی دانست و افزود:متاسفانه این سازمان از طریق مدارس و سازمان ها در هند نفوذ کرده است .
وی با اشاره به دیدارش با 'سوشما سواراج' اظهار کرد دراین دیدار در خصوص فعالیت شبکه تروریستی فتح الله گولن با وزیر خارجه هند گفت وگو کرده است .

وزیر خارجه ترکیه گفت که ما از همه کشورهایی که سازمان 'فتح الله گولن ' در آن فعالیت می کنند ،می خواهیم که هرزودتر فعالیت آن را ممنوع کنند.

وی با بیان اینکه تروریسم تهدیدی جدی برای هند و ترکیه است اظهار کرد دوکشور باید برای مبارزه با تروریسم همکاری دوجانبه وچند جانبه را افزایش دهند.

'چاوش اوغلو' در خصوص کودتای نافرجام این کشور گفت که بخشی از شبکه تروریستی فتح الله گولن در داخل ارتش ترکیه برای سرنگونی رئیس جمهوری دست به کودتا زد.

وی در ادامه با ابراز نگرانی از وضعیت سوریه اعلام کرد که ترکیه به صورت مستقیم از شرایط و جنگ سوریه تاثیر گرفته است.

'ویکاس سواراپ' سخنگوی وزارت امور خارجه هند در خصوص اظهارات وزیر خارجه ترکیه گفت که سازمان های امنیتی هند در حال بررسی اقدامات شبکه تروریستی مرتبط با گولن هستند.

مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه، روز پنجشنبه پس از سفری کوتاه به ایران و گفت وگو بامحمد جواد ظریف همتای ایرانی خود ، تهران را به سوی دهلی نو ترک کرد.

وزیر خارجه ترکیه در سفر سه روزه به هند با حامد انصاری معاون رئیس جمهوری ،'سوشما سوارج ' همتای هندی خود و تعدادی از مقامات عالیرتبه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج