اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۵۳۹۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دلجویی وزیر دفاع از علی لاریجانی

وزیر دفاع در نامه‌ای به رئیس مجلس تأکید کرد: ضمن ابراز تأسف از سوءتفاهم ایجاد شده تصریح می‌گردد آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شأن و جایگاه مجلس یا نمایندگان نبوده است بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.

خبرگزاری فارس: سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: شان و جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی، مواضع و دیدگاه های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای ملت ما شناخته شده و در تاریخ حیات جمهوری اسلامی ایران به عینیت رسیده است.

دهقان تاکید کرد: نمایندگان مجلس، وفق قانون اساسی می‌توانند از مسایل کشور مطلع شده و در جریان امور قرار گیرند و بحمدالله در دوره مسئولیت اینجانب تعامل و همکاری همه جانبه با مجلس و نمایندگان در بالاترین سطح قرار دارد.

وزیر دفاع در پایان تصریح کرد: ضمن ابراز تاسف از سوءتفاهم ایجاد شده تصریح می گردد آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس و یا نمایندگان نبوده و بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.

بحث حضور جنگنده‌های روسی در پایگاه هوایی همدان، در چند روز گذشته توجه نمایندگان مجلس را به خود جلب کرد. از طرفی برداشت‌های نامناسب از سخنان وزیر دفاع در نشست خبری حواشی را به دنبال داشت که امروز نیز با سخنان علی لاریجانی در صحن مجلس و نگارش این نامه از سوی سردار دهقان مواجه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینرا میگویند دولت مودب وپاسخگووتابع قانون .خدا لعنت کند آنها که قانون گریزی را وشکستن حرمتهارا باب کردندوادبیات چاله میدانی را در مملکت رواج دادند وشان مجلس را از بین بردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج