۳۷۶۳۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جزئیاتی جدید از گوشی میزو M۹۶

کمپانی میزو قصد دارد تا طی هفته‌های آینده پرچمدار جدیدی را معرفی کند. گفته می‌شود که این گوشی به پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ مجهز خواهد بود.

zoomit.ir - مهرداد عیسی لو: کمپانی میزو قصد دارد تا طی هفته‌های آینده پرچمدار جدیدی را معرفی کند. گفته می‌شود که این گوشی به پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ مجهز خواهد بود. اخیرا لیستی از مشخصات گوشی یاد شده در اسناد انتوتو رویت شده است که اطلاعات بیشتری را در ارتباط با آن به دست می‌دهد.
جزئیاتی جدید از گوشی میزو M96

گفته می‌شود میزو پرچمدار جدیدی را معرفی خواهد کرد. اگرچه احتمالا با گوشی گران‌قیمتی طرف نخواهیم بود اما میزان فروش خوبی برای آن پیش‌بینی می‌شود. این هفته تصاویر رندر شده‌ای از این گوشی منتشر شد که آنها را به گوشی Meizu Pro 7 نسبت دادیم، اما اکنون می‌دانیم که این گوشی با نام M96 نیز شناخته می‌شود. پیش از این احتمال داده می‌شد که گوشی یاد شده در تاریخ ۱۳ شهریور رونمایی خواهد شد، اما اکنون به نظر می‌رسد که این رویداد به تعویق افتاده و در تاریخ ۲۳ شهریور برگزار خواهد شد. آنچه که تا کنون از جانشین گوشی Pro 6 می‌دانیم، تجهیز آن به تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۰، دوربین دوگانه و نمایشگر خمیده همانند گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷، اما با قیمتی پایین‌تر است.

جزئیاتی جدید از گوشی میزو M96

این گوشی اخیرا در اسناد بنچمارک انتوتو رویت شده است. این اسناد، ضمن تایید اطلاعات قبلی ما، نشانگر تجهیز گوشی به تراشه‌ی Mali T۸۸۰، نمایشگر با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، دوربین اصلی و سلفی ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی هستند. این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو عرضه خواهد شد.

جزئیاتی جدید از گوشی میزو M96

بسیار جالب توجه است که میزو از تراشه‌ی اکسینوس سامسونگ (البته پیشتر سابقه‌ی این همکاری را داشته است) در محصول خود استفاده کرده است، چرا که این شرکت معمولا گوشی‌های خود را به پردازنده‌های سری هلیو مدیاتک مجهز می‌کرد. به کارگیری تراشه‌ی اکسینوس و نمایشگر QHD به مفهوم آن است که به طور قطع با یک محصول رده‌بالا طرف خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج