adexo3
۳۸۷۲۲۷
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

قاضی‌ پور: دولت قانون حجاب را اجرا نمی‌کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت قانون عفاف و حجاب را اجرا نمی‌کند در حالیکه رئیس جمهور و وزیر کشور موظف به اجرای مصوبات مجلس هستند.

خبرگزاری تسنیم: نادر قاضی‌پور با اشاره به اهمیت اجرای قانون عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: بی‌شک حجاب تنها برای بانوان نیست بلکه شامل مردان نیز می‌شود، به ویژه حجاب چشم مردان از همه واجب‌تر است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی وضع شده است گفت: هم‌اکنون با کمبود قانون مواجه نبوده بلکه با اجرایی نکردن قانون مواجه هستیم و در این باره، رئیس جمهور و وزیر کشور موظف به اجرای مصوبات هستند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز موظف به اجرای قانون است اما متاسفانه مسئولان استانی و شهرستانی و برخی شرکت‌های خصوصی توجهی به مسئله حجاب ندارند.

قاضی‌پور افزود: متاسفانه سهل‌انگاری برخی مسئولان ارشد سبب شده که روند بدحجابی و بعضا بی‌حجابی در کشور ادامه یابد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر آن زنان بی‌حجاب در داخل خودروها مشکلات عدیده‌ای را در جامعه به وجود می‌آورند که پلیس راهنمایی و رانندگی مقصر اصلی است چون با آنان برخورد نمی‌کند.

به گفته قاضی‌پور، با توجه به اینکه رئیس جمهور قانون‌گذار نبوده و مجری قانون است باید در زمینه عفاف و حجاب جدی‌تر وارد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عوضش خودتحریمی رو خوب اجرا می کنه دولت روحانی

    • mohsen

      شما بهتره آقای نماینده به فکراین باشید مثل تراکتور له کنیدی هرچی که سرراهت قرار داره! (نقل قول خودتون هست) واینکه مسئله حجاب رو باید فرهنگی سازی کنیم ..

    • بدون نام

      اقای تراکتو ر. ....!!عجب بقیه اش سانسر

    • بدون نام

      نمیدونم این آقا رو کی فرستاده مجلس

    • باخدا

      واقعا جای تاسف همچین نماینده ای که حرف زدن خودش رو بلد نیست بعد میاد برای ملت تصمیم میگیره

    • بدون نام

      کاش یه کم به فکر فقر همین مردم هم بودی ..........

    • بدون نام

      چرا هر کی رو راه میدن بیاد مجلس

    • پیرمرد پرسپولیسی

      بله ،کاملاًحق با شماست ،مردان نیز باید حجاب چشم وزبان دست وپا و......را رعایت کنند ،مثل سرکار که حجاب زبان را با اهانت به نیمی از جامعه یعنی زنان با تبعیت از عقل ،شایسته ادا کردید وحجاب دست وپا را درحق جامعه خبرنگاری وان خبرنگار بخوبی بیان کردید ،ایکاش ادمها زبان سخن وعملشان یکسان بود .یا حق .

    • بدون نام

      تو قانون ادب را رعایت کن ما قانون حجاب را

    • بدون نام

      خلایق هرچه لایق / واقعا برای مردم فهیم ارومیه متاسفم که بدلیل عدم شرکت درانتخابات وتحریم ان بدلیل سخنان .این نماینده که فکرنکنم قحط الرجال بودایشان رای بیاورد/عدم شرکت مردم ارومیه باعث شد نامبرده وکیل شود/ حالا همه جا منتقد دارد ومخالف مدام هم اظهارنظرمیکند/اگرتست هوش ازش بگیرن فکرنکنم بالاتر پنج بگیرد / واین درس عبرتی باشد برای تمام مردم ایران درحوزه انتخابات که عدم شرکت نتیجه رای یکی مثل این میشود که واردمجلس شود/وانقدرکمبودوکینه ازخانمهاوزنان شریف ونجیب وغیور ایران داردکه فقط نطقهای زنانه بکند/ لطفا رییس مجلس نامبرده را جهت احراز سلامت روحی وجسمی به متخصص معرفی نمایند/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج