۳۸۷۲۷۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حسرت ال جی V۲۰ بر دل انگلیسی ها ماند

ال جی با تازگی از پرچمدار جدید خود یعنی ال جی V۲۰ خود در شهر سان فرانسیسکو رونمایی کرد، این گوشی هوشمند جدید که جایگزینی موفق برای V۱۰ خواهد بود، همزمان در کره جنوبی و ایالات متحده راه اندازی شد.

وب سایت زوم تک - امیر رضا اکبری: ال جی با تازگی از پرچمدار جدید خود یعنی ال جی V۲۰ خود در شهر سان فرانسیسکو رونمایی کرد، این گوشی هوشمند جدید که جایگزینی موفق برای V۱۰ خواهد بود، همزمان در کره جنوبی و ایالات متحده راه اندازی شد. با این حال اخباری رسیده است که با تایید شرکت ال جی نشان می دهد که V۲۰ در انگلستان هنوز به فروش نمی رسد.
حسرت ال جی V20 بر دل انگلیسی ها ماند

با وجودی که V۲۰ در انگلستان فعلا به فروش نمی رسد، هنوز هیچگونه اطلاعی در مورد فروش آن در سایر نقاط اروپا منتشر نشده است. شرکت ال جی اشاره کرده است که برای کسانی که در انگلستان قصد خرید V۲۰ را دارند، در صدد برنامه ریزی برای موجود کردن آن در اروپا و البته انگلستان می باشد. حتی با وارد کردن V۲۰ از آمریکا، کره جنوبی و … با توجه به وجود قفل شبکه ای گوشی ها، امکان استفاده از سیم کارت انگلستان وجود ندارد.

ال جی V۲۰ پرچمداری کاملا متفاوت از شرکت ال جی می باشد، وجود صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD به همراه قلب تپنده اسنپ دراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگابایت رم DDR۴ می تواند این گوشی هوشمند را در لیست پر فروش ترین گوشی های ۲۰۱۶ قرار دهد.

ال جی در این محصول شگفت انگیز از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به همراه درگاه microSD برای ارتقا حافظه داخلی و یک باتری قابل تعویض ۳۲۰۰ میلی آمپری خبر داد که با وجود بلندگو های متفاوتی که دارد وجه تمایز بالای نسبت به پرچمداران دیگر رقبای خود دارد.

در حال حاضر قیمت V۲۰ ال جی تفاوت زیادی با سری قبلی یعنی V۱۰ ندارد که البته با توجه به هزینه وارد شدن و قفل اپراتوری آن انتظار قیمت کمی بالاتر در انگلستان می رود و البته هنوز هیچ خبری از زمان موجود شدن V۲۰ در انگلستان و همچنین قیمت آن منتشر نشده است و باید تا اطلاع رسمی از شرکت ال جی منتظر ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج