۳۸۷۸۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آیا جک هدفون در گلکسی S۸ حذف می شود؟

کمپانی اپل چندی پیش با رونمایی از گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس، اولین اسمارت فون های بدون جک هدفون خود را روانه بازار کرد اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید که قبل‌تر از اپل نیز حداقل سه شرکت دیگر، گوشی هایی بدون این ویژگی را عرضه کرده بودند.

وب سایت تک شات: کمپانی اپل چندی پیش با رونمایی از گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس، اولین اسمارت فون های بدون جک هدفون خود را روانه بازار کرد اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید که قبل‌تر از اپل نیز حداقل سه شرکت دیگر، گوشی هایی بدون این ویژگی را عرضه کرده بودند.
آیا جک هدفون در گلکسی S8 حذف می شود؟

حال سوال اینجاست که کدام یک از تولید کنندگان گوشی های هوشمند، این رویه را در پیش خواهند گرفت؟ به نظر می رسد که پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 همان محصول مورد اننظار خواهد بود.

در همین رابطه، امروز گزارشی منتشر شده که در آن به تصمیم سامسونگ برای الگوبرداری از اپل و رونمایی از گلکسی اس 8 بدون جک هدفون اشاره شده است. به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا به جای استفاده از پورت USB نوع C، نوعی جک اختصاصی را برای گوشی های خود تولید کند که البته با گوشی های آیفون سازگار نباشد.

اما همانطور که می دانید گوشی های تحت پلتفرم اندروید از میکرو USB و یا USB نوع C استفاده می کنند و گوشی های آیفون نیز از پورت لایتنینگ؛ بنابراین هرگز نمی توان هیچ گونه وابستگی را میان گوشی های مجهز به این دو پلتفرم متصور بود و این حرف سامسونگ کمی عجیب به نظر می رسد.

با این حال، تولید این جک ویژه مشکلات و دردسرهای بیشتری را برای شرکت های تولید کننده هدفون به بار خواهد آورد، چرا که این شرکت ها می بایست از این پس هدفون هایی در مدل های مختلف و با قابلیت پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری، USB نوع C، لایتنینگ، بلوتوث و همینطور جکی که شاید سامسونگ در سال آینده معرفی کند، تولید کنند.

ناگفته نماند که هنوز درستی و یا نادرستی این گزارش به طور کامل مشخص نشده و معلوم نیست که در صورت تایید این گزارش و تولید چنین جکی، کمپانی های تولید کننده هدفون نیز می توانند محصولی متناسب با آن را تولید کنند و یا این که سایر شرکت های تولید کننده گوشی چنین استانداردی را قبول خواهند کرد یا خیر؛ با این حال باید کمی حوصله به خرج داد و منتظر خبرهای تکمیلی بعدی در روزهای آتی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج