جاباما
۳۸۹۴۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عطاران به وعده اش وفا کرد

همزمان با خداحافظی فیلم سینمایی «دراکولا» از روی پرده که برخلاف انتظارات نتوانست به فروش کلی بیش از سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان دست یابد، رضا عطاران به وعده ای که زمان اکران آن به طرفدارانش داده بود، عمل کرد.

وب‌سایت بانی فیلم: همزمان با خداحافظی فیلم سینمایی «دراکولا» از روی پرده که برخلاف انتظارات نتوانست به فروش کلی بیش از سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان دست یابد، رضا عطاران به وعده ای که زمان اکران آن به طرفدارانش داده بود، عمل کرد. هنگام اکران فیلم به خریداران بلیت «دراکولا» گفته شده بود که خریدار بیشترین تعداد بلیت، می تواند شام را با عطاران صرف کند.
هر چند در آن مقطع این وعده یک شعار تبلیغاتی صرف ارزیابی شد و خیلی ها آن را جدی نگرفتند، ولی عطاران با حضور در مهمانی شامی که با چند نفر از برگزیدگان قرعه کشی مذکور برگزار شده بود، نشان داد با وجود فروش پایین تر از حد انتظار فیلمش، به قولش وفادار خواهد بود. این در حالی است که «آبنبات چوبی»، فیلم این روزها روی پرده عطاران نیز بعد از سه هفته نمایش هنوز نتوانسته از مرز یک میلیارد تومان فروش عبور کند.

عطاران به وعده اش وفا کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج