۳۹۲۵۴۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

صادرات انار به کره جنوبی از سر گرفته شد

مدیرکل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی گفت: با رفع مشکلات صادراتی کشور، اخیراً صدور انار به کشور کره جنوبی از سر گرفته شد.

خبرزاری ایرنا: مدیرکل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی گفت: با رفع مشکلات صادراتی کشور، اخیراً صدور انار به کشور کره جنوبی از سر گرفته شد.
ابوالقاسم حسن پور روز پنجشنبه در آیین افتتاح دهمین جشنواره انار نادری بادرود نطنز که در مجتمع فرهنگ و هنر این شهر برگزار شد، یادآور شد: در سال های اخیر در فرایند صادرات انار کشور به کره جنوبی مشکلاتی ایجاد شده بود.
وی گفت: انار یکی از محصولات باکیفیت صادراتی کشور محسوب می شود و برای افزایش درآمد باغداران باید موانع صادرات این محصول برطرف شود.
وی اظهار کرد: تولید هر کیلوگرم محصول انار در باغ های کشور بطور متوسط ۶۰۰ لیتر آب نیاز دارد و باید این میزان را به ۴۰۰ لیتر برسانیم.
وی ادامه داد: باید آبیاری تحت فشار در باغ های انار در دستور کار قرار بگیرد و به احداث گلخانه ها نیز توجه ویژه شود.
مدیرکل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم تشکیل تعاونی ها و تشکل ها در منطقه بادرود برای رفع مشکلات تولید و فروش محصول انار تاکید کرد و گفت: دانه سفیدی و کرم گلوگاه از مشکلات موجود در راه تولید انار است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: با توجه به میزان بالای تولید انار در بادرود و نبود صنایع بسته بندی در منطقه، وزارت جهاد کشاورزی از سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی و بسته بندی در بادرود حمایت می کند.
دهمین جشنواره انار بادرود با هدف معرفی محصولات باغی بویژه 'انار نادری' تا پنجم مهر آینده با راه اندازی غرفه های صنایع دستی ،انار نادری و منسوجات در بادرود دایر است.

بخش بادرود با جمعیت حدود 25 هزار نفر در 30 کیلومتری نطنز و 150 کیلومتری اصفهان قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امدیم دیدیم خداوند این همه نعمت مثل محصولات کشاورزی و نفتی و گازی و معدنی بهمون نداده بود به خدا شماها اخرش خاک ایران را هم میفروشید ...ولی در عوض کره ببین چه محصولاتی از خودشون درست میکنن میدن دست شماها بعدش شماها هم اول اونقدری که باید روش سود کنید میدین دست مردم افتخار هم میکنید خدا لعنتتون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج