adexo3
۳۹۶۸۶۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

پاسخ دولت از راه قانونی به توهین به رییس‌جمهور

معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: دستگاه قضا باید مانع توهین‌ به رییس‌جمهور از تریبون‌های مختلف شود و اگر انتقادها به موقعیت ریاست جمهوری لطمه بزند، دولت از راه قانونی برخورد می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: دستگاه قضا باید مانع توهین‌ به رییس‌جمهور از تریبون‌های مختلف شود و اگر انتقادها به موقعیت ریاست جمهوری لطمه بزند، دولت از راه قانونی برخورد می‌کند.

مرتضی بانک در خصوص تشکیل ستاد تخریب دولت در تریبون‌های مختلف اعم از نماز جمعه و به نام جنبش دانشجویی گفت: برخی از انتقادات از دولت منطقی و دلسوزانه است. رهبری هم همواره می‌گویند انتقادهای واقعی با پیشنهاد همراه باشد. این نوع انتقادهای قابل پذیرش است و مورد توجه ماست.

معاون کل نهاد ریاست جمهوری افزود: مثلا برخی انتقادها در مساله قراردادهای نفتی از این دست انتقادها بود که ما هم تعامل خوبی داشتیم.

بانک اضافه کرد: اما برخی از فعالان سیاسی به دلیل آن که در انتخابات موفق نبودند و اساسا موفقیتی را هم برای دولت قائل نبوده و نیستند انتقادهای تند و بی‌منطقی را بیان می‌کنند. در این فضا باید به شکل گسترده به انتقادها پاسخ داده می‌شد.

او با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌ها کافی نبوده، گفت: برخی در بیان انتقاد توهین می‌کنند که اگر متوجه شخص رییس‌جمهور باشد، در وهله نخست دستگاه‌های مربوطه و همچنین دستگاه قضا باید مانع از این مسئله شوند.

بانک تاکید کرد: ما این مسائل را دنبال می‌کنیم. اگر آن انتقادها به موقعیت ریاست جمهوری لطمه بزند، سکوت معنا ندارد و دولت از راه قانونی برخورد کرده و می‌کند و جواب می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انهاکه به دولت اهانت میکندند خیانت کار مملکت ایران اسلامی هستند انها فقط منافه خودشون را در نظر میگیرند نه ایران و نه مردم

    • بدون نام

      کوربشه چشم حسود کوربشه چشم دشمنت روحانی فقید

    • بدون نام

      روحانی مستدام وجاویدی انشالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج