اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۸۴۶۶
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

پدر و پسر سارق خودروهای تهران

پدر و پسر سارق پس از دستگیری به سرقت از ۵۰ خودرو در تهران اعتراف کردند.

خبرگزاری میزان: پدر و پسر سارق پس از دستگیری به سرقت از ۵۰ خودرو در تهران اعتراف کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت در نواحی مرکزی پایتخت و به تبع آن دریافت شکایات و گزارش های مردمی مبنی بر سرقت لوازم خودرو در محدوده نازی آباد تهران که موجی از نارضایتی را برای ساکنان این منطقه فراهم کرده بود؛پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع بلافاصله در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود:بلافاصله ماموران تحقیقات گسترده و گشت زنی های هدفمند خود را آغاز و سرانجام هفتم مهرماه با زیر نظر گرفتن محل های سرقت موفق به دستگیری دو متهم مورد نظر شدند.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، ضمن ورود به منزل متهمان ، ۱۲ دستگاه ضبط خودرو؛ ۱۶ عدد پنل؛ دو حلقه لاستیك خودرو؛ دو عدد ساب باكس و ۶ عدد گوشی تلفن همراه كشف کردند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهمان پرونده که پدر و پسری به نام های "ارسلان و "اردلان" هستند در خلال بازجویی های پلیسی به ۵۰ فقره سرقت معترف شدند که پس از بررسی و اعلام به مالباختگان ۱۶ تن از شکات در کلانتری ۱۳۰ناز آباد حاضر و اموال خود را در بین اقلام مکشوفه شناسایی کردند.

وی عنوان کرد:در تحقیقات گسترده تر و طبق آخرین استعلامات انجام شده مشخص شد متهمان سرقت های مشابه زیادی را در سطح محدوده انجام داده اند که به احتمال سرقت های دیگر از سوی این دو و به جهت شناسایی دیگر شکات؛ نامبردگان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی بنا به دستورپازپرس دادسرای ناحیه ۱۲ شهر تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدر و پسر دزد؟ عاقبت گرگ زاده گرگ میشود

    • رضا

      فقط اعدام برای هر دو. بخشش جایز نیست. تو ایران هر کی فکر دزدی هم بکنه باید کشته بشه.

    • سلطان زاده

      واقعا بایستی به اینا تاسف خورد پدری که شریک جرم پسرش بشه و باند سرقت تشکیل بده باتوجه به سابقه داربودن اینها قاضی محترم پرونده بعد از رد مال میبایست بجای زندان کار با اعمال شاقه درنظر بگیره چون زندان برای اینچنین افرادی استراحتگاه محسوب میشه وهیچ درس عبرتی نمیگیرن

    • محمد رضا صالح نیا جهرمی

      پدر کو ندارد نشان از پسر است

    • سینا یزد

      واقعا متاسفم

    • سلطان زاده

      کشتن هر فرد مجرم که قانون جنگل هستش خلاصه برای هر جرمی مجازات متناسب در نظر میگیرن واگر تنبیه نشد در جرائم بعدی تشدیدش میکنن برای این دو همانطور قبلا عرض کردم کار با اعمال شاقه بهترین مجازات هستش و زندان برای اینطو افراد کافی نیست و هیچوقت تنبیه نمیشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج