adexo3
۴۰۰۳۸۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

چند درصد معتادان، متاهل هستند؟

مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: نرخ شیوع اعتیاد در ایران سه درصد است و ۶۳ درصد معتادان کشور در حال حاضر متاهل هستند.

خبرگزاری ایسنا: مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: نرخ شیوع اعتیاد در ایران سه درصد است و ۶۳ درصد معتادان کشور در حال حاضر متاهل هستند.

حمید صرامی در همایشی با موضوع مواد مخدر با اشاره به اینکه سالانه بیش از هشت هزار نفر در اثر سوء استفاده مواد مخدر در ایران جان خود را از دست می‌دهند، اظهار کرد: هم اکنون یک میلیون و ۳۲۵ هزار معتاد به انواع مواد مخدر در کشور وجود دارد که ۹.۵ درصد آن‌ها زنان هستند.

وی با اشاره به تلاش های انجام گرفته برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون بیش از ۹ هزار کیلوگرم یعنی معادل ۱۰ درصد تولید مواد مخدر افغانستان توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

صرامی، آسیب مواد مخدر به اقتصاد کشور را سالانه ۴۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برای کشف این میزان مواد مخدر بیش از هفت هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز داشته است.

مشاور دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به اینکه سن اعتیاد در سال‌های اخیر از ۲۳ سال به ۲۱ سال کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: متاسفانه والدین آگاهی لازم در این زمینه ندارند و ۵۵ درصد از آن‌ها سه تا پنج سال پس از اعتیاد فرزندانشان مطلع می‌شوند.

صرامی با بیان اینکه ۵۸ درصد معتادان کشور زیر ۳۴ سال سن دارند، تصریح کرد: نرخ شیوع اعتیاد در ایران سه درصد است و ۶۳ درصد معتادان کشور در حال حاضر متاهل هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گرسنه

      بخدا قسم موادمخدر دست سیاسیون هست وگرنه مگه میشه دربخش امنیت کوچکترین خطری نیست ولی قاچاق ومواد بیدادمیکنه.مگه افرا امنیتی همون افرادی نیستن که باقاچاق ومواد برخورد میکنن؟؟!! پس چرا اینجا به این خوبی وان به این بدی عمل مه

    • وطنم جان دلم

      ما میتوانیم 13سال اعتیاد داشتم 7سال و8ماه 11روز پاکم شکر خدا میکنم انشالله همه پاک بشن البته اول خداکمکم کرد وبعد انجمن معتاد گمنام خودم ب تنهایی نمیتونستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج