۴۰۰۹۶۳
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

کاش فانی از مردم عذرخواهی می‌ کرد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کاش وزیر آموزش‌وپرورش به‌جای استعفا حداقل از مردم عذرخواهی می‌کرد، گفت: در مورد اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش هیئت‌رئیسه مجلس تخلف ماده ۱۸، ۲۰ و۲۳ انجام داده است.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کاش وزیر آموزش‌وپرورش به‌جای استعفا حداقل از مردم عذرخواهی می‌کرد، گفت: در مورد اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش هیئت‌رئیسه مجلس تخلف ماده ۱۸، ۲۰ و۲۳ انجام داده است.
حسین مقصودی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش، اظهار کرد: 72 نفر از نمایندگان استیضاح فانی را امضاء کردند و پس از چندی 17 نفر امضای خود را پس گرفتند لذا هنوز 54 نماینده دیگر به‌صورت جدی خواهان استیضاح هستند.

وی برخی از اخبار منتشرشده مبنی بر حذف استیضاح فانی را کذب محض عنوان کرد و افزود: متأسفانه برخی از نمایندگان به‌واسطه وزیر کمیته‌ای به‌عنوان کمیته میانجی‌گری را تشکیل دادند ولی بنده نام این کمیته را معامله‌گری می‌گذارم و نمایندگان خواهان استیضاح به‌هیچ‌عنوان تابع میانجی نیستند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخطار ۱۴ نماینده مجلس به هیئت‌رئیسه برای اعلام وصول استیضاح بیان کرد: بر اساس آیین‌نامه بعدازاینکه کمیسیون مرتبط استیضاح را به هیئت‌رئیسه ارائه می‌دهد باید در نخستین جلسه مجلس استیضاح اعلام وصول شود ولی متأسفانه هیئت‌رئیسه تاکنون تخلف ماده ۱۸، ۲۰ و ۲۳ را انجام داده است.

مقصودی ادامه داد: نمایندگان مجلس تذکر مجدد خود را نسبت به این اقدام انجام داده‌اند و کسانی که تذکر را امضاء نکرده بودند به‌صورت نطق اعتراض خود را به رئیس مجلس و هیئت‌رئیسه اعلام کردند.

وی با تأکید بر اینکه موضوع استیضاح فانی همچنان به قوت خود باقی است، تصریح کرد: در این موضوع به‌هیچ‌عنوان درگیر مسائل حاشیه‌ای نخواهیم شد و با قدرت‌ها و لابی‌گری‌های برخی مقابله خواهیم کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین پیام استیضاح فانی را دفاع از قشر فرهنگی کشور دانست و عنوان کرد: این استیضاح شرایطی را برای مسؤولان ایجاد کرده است که می‌دانند نمایندگان مجلس هیچ‌گاه برای دفاع از حقوق اقشار مختلف مردم کنار نمی‌آیند.

مقصودی با اشاره روند تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان یادآور شد: مسائل مرتبط با این صندوق در حال بررسی است و کاش وزیر آموزش‌وپرورش به‌جای استعفا حداقل از مردم عذرخواهی می‌کرد.

وی بیان اینکه نمایندگان خواهان استیضاح به یکی از معاونین وزیر ایراداتی گرفته‌اند افزود: فانی در مورد برکناری معاون پارلمانی اعلام کردند که رئیس‌جمهور مانع شده است و برای وزیر جای تأسف دارد که به‌صورت علنی این موضوع را مطرح کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش

      آقای فانی چراخجالت نمیکشن خودشون استعفانمیدن؟؟آیااین همه نارضایتی ارزششوداره؟؟؟این صندلی چی داره؟؟ایکاش بجایی برسیم اگه مسئولی لایق نبودخودش کناربره

    • بدون نام

      به فکر مردم و جوانها بیکار باشید بهتره جناب

    • بدون نام

      جمع کن بابا به مشکلات مردم رسیدگی کنید

    • بدون نام

      جناب فانی چپ و راست بخشنامه میده کلاسهای 40 و بالاتر از دانش اموز تشکیل شه که پول کمتری هزینه بشه بدون اینکه بفکر آموزش باشه.اقای وزیر شما هیچ مسولیتی در قبال سلامتی معلمان نداری؟؟اونوقت از پول ما،اون کثافت کاریها در صندوق ذخیره انجام بشه

    • بدون نام

      خیلی ما رو اذیت کردن امسال آخرهم انقدر بردن ستاد منطقه نمیدونم بخش که خسته شدیم بردیم بچه رو غیرانتفاعی خدا ازشون نگذره

    • بدون نام

      همین پنجاه شصتا نماینده فقط دنبال حقوق مردم هستند

    • اریا

      درودبه شرف مقصودی نماینده محترم سبزوار... فرهنگیانی که دارن بافقروبدبختی ازجونشون مایع میذارن ..........

    • ع م

      چرانظرات بنده رو منعکس نمیکنید بعد می گید ازادی هست

    • وطندوست

      فافی رو ول کن سه هزار میلیاردی هارو بگیر اگه آشنا نیستن! افکارعمومیو منحرف نکن طرف فانی!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج