جاباما
۴۰۱۸۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پمپ‌بنزین به سراغ مالکان بنتلی می‌رود!

بنتلی همواره قصد دارد که حسّ و حال ویژه‌تری برای مشتریانش ایجاد کند، بنابراین در قالب یک طرح لوکس «صرفه‌جویی در زمان»، باعث می‌شود که مالکان محصولاتش «دیگر هیچ‌گاه نیاز به جستجو و توقف در یک پمپ بنزین پیدا نکنند».

وب سایت پدال - مسعود انیس حسینی: در مشخصات مصرف سوخت یک بنتلی جدید، همانند یک کامیون سنگین، بیشتر به حجم مخزن بنزین آن توجه می‌شود. با این حال، اگر صاحب یک بنتلی باشید، در ایالت کالیفرنیا در امریکا زندگی کنید و به مقدار قابل‌توجهی «تنبلی» بر شما چیره شده باشد، باید گفت که شانس به شما رو کرده است؛ چرا که دانشمندان نخبه «سیلیکون ولی»، جنبه دیگری از وظایف روزمره را به صورت اتوماتیک و برنامه‌ریزی شده در آورده‌اند.

پمپ‌بنزین به سراغ مالکان بنتلی می‌رود!

بنتلی همواره قصد دارد که حسّ و حال ویژه‌تری برای مشتریانش ایجاد کند و یا اینکه حداقل با توجه به پرداخت‌های ۲ هزار دلاری در طرح‌های لیزینگ، رضایت‌مندی بیشتری برای آنها به ارمغان آورد. بنابراین در قالب یک طرح لوکس «صرفه‌جویی در زمان»، باعث می‌شود که مالکان محصولاتش «دیگر هیچ‌گاه نیاز به جستجو و توقف در یک پمپ بنزین پیدا نکنند». بنتلی به این منظور با شرکت Filld همکاری کرده است؛ شرکت استارتاپ یا تازه‌تأسیسی که بنزین را برای تمام ساکنان سان‌فرانسیسکو و حومه ارسال می‌کند. هزینه Filld برابر چیزی است که برای امدادخودروی جاده‌ای یا سفارش غذا از بیرون پرداخت می‌شود.

پمپ‌بنزین به سراغ مالکان بنتلی می‌رود!

در یک پروژه مقدماتی که بعداً گسترش داده می‌شود، بنتلی و Filld استفاده از تکنولوژی ارتباطات خودرویی را برای اطلاع در مورد زمان نیاز به سوخت‌گیری تست می‌کنند؛ بدون اینکه نیاز به درگیر کردن مالک و خسته‌شدن بیهوده وی باشد. همچنین، مالکان بنتلی می‌توانند از ۴۸ ساعت پیش، از طریق یک برنامه موبایل برای سوخت‌گیری برنامه‌ریزی کنند و یا اینکه هنگام نشستن در سکوهای استادیوم، یک نوبت سوخت‌گیری سفارش دهند. این برنامه، محل خودروی شما را در نقشه مشخص می‌کند، یک فورد F-۲۵۰ با مخزن ۱۰۰ گالنی (۳۷۸ لیتر) از راه می‌رسد و بنتلی را پُر از سوخت تازه می‌کند. البته خبر بد اینکه چنین سرویسی برای مالکان بنتیگا دیزل ارائه نمی‌شود و Filld این نوع سوخت را جابجا نمی‌کند.

پمپ‌بنزین به سراغ مالکان بنتلی می‌رود!

استفاده این سرویس، هزینه چندان زیادی ندارد؛ چرا که Filld تنها ۳ دلار برای تحویل سوخت و با کمترین قیمت ممکن بنزین که در نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها ارائه می‌شود، باک خودروی شما را پُر می‌کند. این هزینه در مقابل جلوگیری از خطرات احتمالی نظیری سرقت در هنگام سوخت‌گیری، منطقی است. همان‌طور که بنتلی نیز می‌گوید، «پمپ‌ بنزین‌ها در امریکا، شهرت زیادی به جرم و جنایت دارند».

پمپ‌بنزین به سراغ مالکان بنتلی می‌رود!

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که با اینکه بنتلی دارای یک برنامه گوشی هوشمند مخصوص به خود برای سفارش بنزین است، هیچ‌کس برای استفاده از این سرویس نیازی به داشتن یک «بنتلی» ندارد. Filld همان‌طور که برای سوخت‌گیری یک مولسان آمادگی دارد، برای خدمت‌رسانی به یک مدل قدیمی نیسان «استانزا» نیز آماده است.
پمپ‌بنزین به سراغ مالکان بنتلی می‌رود!
پمپ‌بنزین به سراغ مالکان بنتلی می‌رود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج