adexo3
۴۰۲۲۰۶
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

کوین هارت؛ اینجا و همه جا!

کوین هارت بازیگر سیاهپوست کمدی هالیوود این روزها همه جا هست و دائماً به چشم می خورد. او در هفته های اخیر هم در فیلم جنایی- کمدی «مرکز اطلاعات و اخبار» کنار دوواین جانسون ایفای نقش کرده است.

روزنامه بانی فیلم: کوین هارت بازیگر سیاهپوست کمدی هالیوود این روزها همه جا هست و دائماً به چشم می خورد. او در هفته های اخیر هم در فیلم جنایی- کمدی «مرکز اطلاعات و اخبار» کنار دوواین جانسون ایفای نقش کرده است و هم در محصول تازه کمپانی یونیورسال که «حالا چه؟» نام دارد و ادغامی از فیلم های اکشن و آثار سینمایی مبتنی بر موسیقی و کنسرت ها است، نقش مرکزی را بازی کرده است.
کوین هارت؛ اینجا و همه جا!

این به جز فیلم انیمیشنی پر فروش «زندگی مخفی حیوانات خانگی» است که در آن به جای کاراکتر محبوب گلوله برفی حرف زده است.

هواداران هارت می گویند متوقف کردن او غیرممکن است زیرا اولین فیلم مطرح بعدی هم که از راه برسد، هارت ۳۷ ساله در گوشه ای از آن رویت خواهد شد! شایان ذکر است که کوین هارت در ۶ جولای ۱۹۷۹ در شهر فیلادلفیای آمریکا به دنیا آمد و توسط مادرش نانسی هارت تربیت شد زیرا پدرش هنری ویترسپون به خاطر پاره ای جرایم به زندان افتاده بود و هارت به مسایل هنری و به ویژه کارهای طنز روی آورد تا غم این ماجرا را از یاد ببرد. او از فیلادلفیا به نیویورک و از آنجا به براکتون ماساچوست نقل مکان کرد ولی در نهایت در یک کلوپ تفریحی در همان شهر فیلادلفیا شروع به اجرای استندآپ کمدی کرد.

او در روزهای نخست از اسم مستعار و هنری لیل کف بهره می گرفت که چندان برایش جالب و خوش یمن نبود و گاهی اوقات حتی او را هو می کردند و یک بار یک مرغ پخته را به سمت اش پرت کردند!

اما همه این اتفاقات کمک کرد تا او پرتجربه تر و بر اصول نمایش های کمدی بیشتر سوار شود.

در ابتدا او از کمدین هایی مثل کریس تاکر تقلید می کرد اما بعداً سبک و روال اختصاصی خود را یافت و آن ارائه کمدی ای مبتنی بر لغزش های درونی و ابهام های شخصی اش و مانوور روی این موارد بود. حاصل آن تجربیات اولیه و کار گسترده روی صحنه و در عرصه فیلم ها، شرکت در آثار موفقی همچون «دیو را ملاقات کن»، «فوکرهای کوچک»، «مثل یک مرد فکر کن»، قسمت های اول و دوم «Ride Along»، «Grudge Match» و «سرسخت باش» طی ۹ سال اخیر است و او البته اینک در بازسازی فیلم «جومانجی» نیز شریک و در این پروژه حاضر است و این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نمایش در خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج