adexo3
۴۰۳۴۹۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

نماینده مازندران: آمریکا و اسرائیل یزید زمانه اند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکا روزی بلای عراق را سر عربستان می‌آورد، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی یزید زمانه هستند.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله علی معلمی عصر امروز در یادواره شهدای منطقه کندلوس و شهید مدافع حرم شهید مصطفی شیخ‌الاسلامی که در مسجد جامع کندلوس برگزار شد، با اشاره به اینکه باید همواره هوشیار باشیم و زمانه فرق کرده اما طغیان همان طغیان است، اظهار کرد: امروز جنگ نرم داریم و این جنگ هواپیما، تانک و ... نمی‌خواهد بلکه دشمنان با اختلاف‌افکنی سعی دارند به اهداف و طرح‌های خود برسند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز چنین فعالیتی دارد و به دنبال دشمنی با جنگ نرم است، افزود: اسرائیلی‌ها به نام اسلام و با لباس اسلام عده‌ای را آوردند و نام پیغمبر را بالای پرچم گذاشتند و گفتند بروید بجنگید تا این گونه بخواهند چهره اسلام را خشن جلوه دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آمریکایی‌ها در کشوری مانند عربستان، مصر و قطر اسلام هراسی ایجاد می‌کنند و بمب‌ها و اسلحه‌های خود را می‌فروشند و برخی کشورهای عربی را مشغول خودشان کردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها هواپیمایی ساختند که رادار گریز بود و ادعای بالایی داشتند اما ایران آن را شناسایی کرد و اخطار دادند تا از مرزهای ما دور شوند و این نشان از آن دارد که ایران کشور بسیار قدرتمندی است.

معلمی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی همواره در حال رشد است، اضافه کرد: دشمنان محاصره و تحریم اقتصادی را به کار گرفتند تا مردم را تحت فشار قرار دهند اما شکست خوردند.

وی بیان کرد: دشمنان به دنبال آن بودند تا پس از عراق، سوریه و حزب‌الله به سراغ ایران بیاید اما نتوانستند.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه بن‌لادن در تیررس خلبانان آمریکایی بود اما او را نمی‌زدند، یادآور شد: برج دوقلوی آمریکا را خود آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها زدند.

معلمی با اشاره به اینکه آمریکا روزی بلای عراق را سر عربستان می‌آورد، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی یزید زمانه هستند و خودشان ترور و تروریست را به وجود می‌آورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وطندوست

      لعنت خدا بر ظالمان وستمگران ولعنت خدا به شمر و شمرصفتان امروزی.ستمگران به بندگان مظلوم خدا .خدانابودشان کنه مثل قوم ثمود.شمرصفتان باید منتظر خشم وغضب خدا باشند.دنیا دارمکافاته .

    • مقدم

      در تاریخ اسلام جنایات وفجایع مهم در حق مسلمین توسط منافقین واسلام نما ها مثل آل سعود اتفاق افتاده است. یزید وشمر هم مدعی اسلام بوده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج