۴۰۴۲۵۹
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

تکرار ادعاهای خصمانه وزیر سعودی علیه ایران

وزیر امور خارجه عربستان بدون اشاره به واقعیت‌ها درباره سیاست‌های مداخله‌جویانه و جنگ‌طلبانه آل‌سعود در منطقه با تکرار ادعاهای بی‌اساس خود علیه کشورمان از ایران خواست تا دست از دخالت در امور کشورهای منطقه بردارد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه عربستان بدون اشاره به واقعیت‌ها درباره سیاست‌های مداخله‌جویانه و جنگ‌طلبانه آل‌سعود در منطقه با تکرار ادعاهای بی‌اساس خود علیه کشورمان از ایران خواست تا دست از دخالت در امور کشورهای منطقه بردارد.

عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان روز پنجشنبه در ریاض با مولود چاووش اوغلو، همتای ترک خود دیدار و درباره مسائل منطقه‌ای از جمله یمن و روسیه و به علاوه ایران گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه عربستان در اظهاراتی خصمانه با تکرار ادعاهای بی‌اساس و ساختگی ریاض علیه کشورمان گفت که ایران باید دست از تفرقه‌افکنی و دخالت در امور کشورهای منطقه بردارد.

وی همچنین مدعی شد که اگر ایران به اصول حسن همجواری و عدم دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر پایبند باشد، دروازه‌های برقراری دوباره روابط با تهران باز است.

وزیر امور خارجه ترکیه نیز گفت که در دیدار با همتای سعودی خود درباره تمام مسائل مربوط به منافع مشترک دو کشور و مساله عراق، سوریه رایزنی کرده‌اند.

چاوش اوغلو در ادامه با ادعای مداخله ایران در منطقه بیان کرد: در این دیدار درباره نقش ایرانی‌ها در سوریه و دخالت‌های این کشور در منطقه به علاوه وضعیت دشوار یمن گفت‌وگو کردیم.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایرانی همواره ضمن رد این اتهامات بر لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای دیگر تاکید می‌کنند و می‌گویند که ملت‌ها خود باید درباره امور کشورشان و آینده خود تصمیم‌گیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      باید یه بار برا همیشه بریم برا این تو بدونن با کی طرفن .اینا رو چه به این غلطا .

    • کریونی

      بازهم‌‌این‌جوجه‌تیغی‌وهابی‌‌ حرف‌مفت‌زد.

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا کشورهای منطقه این داستانها رو ول نمیکنن با هم رفیق شن نفت بشکه چهل دلار وگاز ارزون به این اروپاییها وکشورهای دیگه ندن نمیدونن ما وکشورهایی که منابع نفت وگاز دارن میتوانند برای دنیا تعیین تکلیف کنند اروپا وامریکا با شیوه تفرقه بنداز ونفت گاز مجانی ببر دارن استفاده میکنن تازه با مقدار پولی هم که میدن دوباره با فروش سلاح پس میگیرن فقط کمی فکر .

    • بدون نام

      تا کی میتوان به اختلافات دامن زد و هر کس از طرف خود اتهاماتی به طرف مقابل مطرح کند و اگر بموقع مدیریت نشود هزینه های آن به مملکت و مردم تحمیل خواهد شد لطفا در اختلافات سیاسی افراطی رفتار نکنید

    • عباسی

      بازم این زن مردنما فرمایش فرمود یکی نیست به این موش صحرائی بگه اگه تو حرف نزنی نمیگن زنده ای برو بمیر تا قبر ارزونه

    • ایرانی مسلمان

      به نظر بنده بایستی با سیاست های مقام معظم رهبری همسو بود تا اینهارو به مرور سرجایشان بنشانیم و عبرت تاریخ کنیم عزیزان افراط و تفریط در شان ایرانی باهوش نیست اینا میخوان ماها مثه خودشو متوحش بازی دربیاریم ما تمدن داریم و شعور

    • بدون نام

      مرگ بر ترکیه داعش پرور

    • امیرخانی

      نه اینکه عربستان،ترکیه در امور کشورهای دیگه دخالت نمی کنن

    • بی نام

      سلام یکی پیدا نمیشه به این بچه (وزیر خارجه عربستان) بگه بشین بچه پا تو از گلیمت بیشتر دراز نکن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج