۴۰۵۳۴۳
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

۶۱ هزار میلیارد تومان؛ خرید الکترونیکی ایرانیان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما گفت: پارسال حجم خرید الکترونیکی ایرانیان به ۶۱ هزار میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری صدا و سیما: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما گفت: پارسال حجم خرید الکترونیکی ایرانیان به ۶۱ هزار میلیارد تومان رسید.

محمود واعظی گفت: امروزه تجارت الکترونیکی جای خود را در دنیا پیدا کرده به گونه ای که سالانه در جهان هزار و ۶۰۰ میلیارد دلار با روش الکترونیکی تجارت و خرید و فروش می شود.

وی خاطرنشان کرد: خرید الکترونیکی در کشور ما هم روز به روز گسترده می شود و این نشان می دهد که در آینده تجارت از این طریق نقش تعیین کننده ای دارد و محور آن نیز از طریق پست است.

وی با اشاره به عضویت ایران در شورای راهبری اتحادیه جهانی پست گفت: این مهم پس از سالها تلاش صورت گرفته است و با عضویت ایران کشور ما جز تصمیم گیرندگان جهانی پست قرار می گیرد و منافع ما هم تأمین می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره ای به مذاکره این وزارتخانه با بانک مرکزی درباره عملیاتی کردن پول الکترونیکی در کشور گفت: مذاکرات به جاهای خوبی رسیده و امیدواریم تا دو ماه آینده به یک نتیجه روشن و عملیاتی و اجرایی برسیم.

وی در توضیح بیشتر افزود: دارندگان تلفن همراه بعد از اجرایی شدن این مهم می توانند به راحتی پول های خود را از طریق تلفن همراه جا به جا و در سریع ترین زمان ممکن در فروشگاه ها و یا مکان ها مورد نیاز خرید کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با اینکه خدا روشکر مردم ما تو خاورمیانه در زمینه استفاده از فناوری های روز و علاقه به علم و تکنولوژی سرآمد هستند و خرید آنلاین هم چند سالی ست بخصوص در بین جوانان رواج یافته
      اما این عدد اصلا با عقل جور در نمی آید چرا که اگر نگاهی به وضعیت مالی دیجی کالا بعنوان بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایران بیندازیم و عدد حدود 400 الی 500 میلیارد فروش سالانه و یا حتی بیشتر را برایش در نظر بگیریم سهم اش از این عدد 2درصد هم نمی شود که نشان از اشتباه بودن این عدد دارد مگر اینکه سایر تراکنش های اینترنتی مثل پرداخت قبوض،خرید شارژ،مراودات بانکی و... در این عدد سهم داشته باشند

    • بدون نام

      از بس كه تنبل شديم حتي حوصله راه رفتن و خريد كردن هم نداريم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج