اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۶۲۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نصب ۷۰ گیت تردد در مرز مهران

استاندار ایلام گفت: در ایام اربعین حسینی ۷۰ گیت تردد در پایانه مرزی مهران نصب خواهد شد اما در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی شاهد فعالیت این گیت ها نبودیم.

خبرگزاری میزان: استاندار ایلام گفت: در ایام اربعین حسینی ۷۰ گیت تردد در پایانه مرزی مهران نصب خواهد شد اما در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی شاهد فعالیت این گیت ها نبودیم.

محمدرضا مروارید گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور تردد زائران از مرز مهران با مشکل مواجه نبودیم.

وی افزود: در دهه نخست ماه محرم زائران حسینی بدون کوچکترین مشکل وارد خاک کشور عراق شده وبه زیارت بارگاه مقدس امام حسین (ع) رفتند.

استاندار ایلام با اشاره به نصب ۷۰ گیت در ورودی مرز مهران خاطر نشان کرد: به منظور عبور و مرور آسان تر شهروندان از مرز مهران مقرر شده در ایام اربعین حسینی ۷۰ گیت در ورودی مرز نصب شده تا زائران بتوانند بدون مشکل از مرز عبور کنند.

مروارید ادامه داد: سال گذشته نیز ۶۰ گیت در ورودی مرز مهران قرار داده شد و این تعداد جوابگوی حجم قابل توجه زائران در ایام اربعین حسینی بود.

استاندار ایلام از تعیین سه استان به عنوان معین ایلام خبر داد وخاطر نشان کرد: استانهای مرکزی، لرستان وآذربایجان شرقی به عنوان معین استان ایلام معرفی شده وکمکهای آنها در ایام اربعین به استان ما قابل توجه است.

مروارید از آغاز فعالیتهای شهرداری تهران در مرز مهران خبر داد وتصریح کرد: شهرداری تهران با مرکزیت شهرداری منطقه ۵ اقدامات خود در مرز مهران را آغاز کرده وبدون شک با این کمکها در ایام اربعین به مشکل برنخواهیم خورد.

وی در خصوص وظایف محول شده به شهرداری تهران در ایام اربعین حسینی در مرز مهران اذعان کرد: شهرداری تهران از نظر تغذیه زائران کمکهایی را ارائه می کند ضمن اینکه علاوه بر عهده داشتن مسئولیت نظافت پایانه ومسیر پایانه تا مهران مقرر شده سرویسهای بهداشتی پرتابل نیز از سوی شهرداری تهران در محدوده پایانه مرزی نصب شود.

وی با ارائه آماری از تعداد زائرانی که در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی از مرز مهران وارد کشور عراق شده اند گفت: حدود ۱۴۲ هزار زائر طی دهه نخست ماه محرم از ایلام وارد کشور عراق شدند.

استاندار ایلام در خصوص خروج اتباع بیگانه از مرز مهران اظهار کرد: در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی و مدت زمان قبل آن حدود ۳۰ هزار ابتاع بیگانه از مرز مهران وارد خاک کشور عراق شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج