adexo3
۴۰۷۵۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«گلکسی آن Nxt» گوشی تمام فلزی سامسونگ

این گوشی جدید که گلکسی آن Nxt نام دارد (Nxt یادآور کلمه Next به معنی بعدی است) امروز در اکانت توییتر سامسونگ دیده شد، جایی که این شرکت چند تیرز تبلیغاتی از آن را به نمایش گذاشت.

وب سایت دیجی رو - حسین محمود زاده: طبق آخرین اخبار منتشر شده، سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند بعدی خود از سری گلکسی آن (Galaxy On) می‌باشد. این گوشی جدید که گلکسی آن Nxt نام دارد (Nxt یادآور کلمه Next به معنی بعدی است) امروز در اکانت توییتر سامسونگ دیده شد، جایی که این شرکت چند تیرز تبلیغاتی از آن را به نمایش گذاشت.
«گلکسی آن Nxt» گوشی تمام فلزی سامسونگ

بر اساس اعلام سامسونگ، گوشی گلکسی آن Nxt از بدنه‌ای تمام فلزی و یکپارچه برخوردار بوده و طراحی آن با عبارت "all the design that you need" (همه طراحی مورد نیاز شما) توصیف شده است. همچنین می‌دانیم که این محصول از یک پردازنده هشت هسته‌ای و دوربین پشتی با فلش LED استفاده خواهد کرد.
جزئیات بیشتر در خصوص این گوشی قرار است در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) و در طی رونمایی آن در کشور هند، منتشر شود. نکته جالب این که، گلکسی آن Nxt دومین گوشی از سری گلکسی آن سامسونگ است که در عرض کمتر از یک ماه معرفی می‌شود و در چند هفته گذشته محصول دیگر از این سری با نام گلکسی آن ۸ نیز معرفی شده بود.

«گلکسی آن Nxt» گوشی تمام فلزی سامسونگ

اگر چه گوشی هوشمند گلکسی آن Nxt قرار است در کشور هند رونمایی شود اما به احتمال زیاد شاهد عرضه آن در سایر نقاط جهان نیز خواهیم بود. سال گذشته هم گوشی گلکسی آن ۵ ابتدا در کشور هند رونمایی شد ولی در نهایت به بازارهای آمریکا نیز راه یافت.

توصیه می‌کنیم در چند روز آینده حتماً با ما در دیجی رو همراه باشید تا جزئیات بیشتر درباره این گوشی هوشمند جدید سامسونگ را به اطلاع شما برسانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج