اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۸۲۲۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ناوگروه صلح و دوستی روسیه، ایران را ترک کرد

ناوگروه صلح و دوستی روسیه پس از پایان ماموریت دو روزه، امروز (پنجشنبه) با بدرقه ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش کشورمان، ایران را به مقصد قزاقستان ترک کرد.

خبرگزاری ایرنا: ناوگروه صلح و دوستی روسیه پس از پایان ماموریت دو روزه، امروز (پنجشنبه) با بدرقه ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش کشورمان، ایران را به مقصد قزاقستان ترک کرد.

فرمانده ناوگروه روسیه صبح پنجشنبه پیش از ترک بندرانزلی درگفتگو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از مهمان نوازی ناوگان شمال نیروی دریایی ایران گفت: در این ماموریت با فرمانده ناوگان شمال در خصوص تداوم حفظ و افزایش امنیت دریای خزر مذاکرات خوب و مفیدی صورت گرفت.

ناخدا یکم سرگئی الکساندروویچ بابسکف اظهار کرد: علاوه بر مذاکرات انجام شده، ملاقات با استاندار گیلان، دیدار از کاخ موزه نظامی انزلی، بناهای تاریخی و فرهنگی گیلان و حضور بر مزار شهدای گمنام نیز از دیگر برنامه های انجام شده در این سفر دو روزه بوده است.
وی بندرانزلی را بندری پیشرفته و درحال توسعه ارزیابی و تصریح کرد: با توجه به دعوت از همتای ایرانی برای حضور در روسیه ، امیدواریم میزبان ناوگروه ناوگان شمال در کشور خودمان باشیم.

ناخدا یکم بابسکف سفر ناوگروه دوستی روسیه به بندرانزلی را تجربه بسیار ارزشمندی توصیف و خاطرنشان کرد: ناوگروه روسیه درادامه انجام ماموریت صلح و دوستی پس از خروج از آب های جمهوری اسلامی ایران، عازم بندر آکتائو در جمهوری قزاقستان می شود.
جانشین فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در حاشیه بدرقه ناوگروه روسی به خبرنگار ایرنا گفت: اینگونه تعاملات و همکاری ها ، موجبات افزایش و تداوم امنیت، صلح و دوستی پایدار را فراهم می سازد.

ناخدا یکم باقری افزود: انجام اینگونه سفرها موجب افزایش تعاملات در زمینه نظامی و همچنین در بخش های علمی و فنی بین نیروهای دریایی دو کشور خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس دعوت کشور روسیه ، ناوگان شمال نیز در آینده ای نزدیک سفر به این کشور را در برنامه خود دارد.

ناوگروه دوستی روسیه متشکل از دو رزمناو از یگان دریایی این کشور در چارچوب ماموریت دوستانه سه شنبه گذشته وارد بندرگاه انزلی شد .

این ناوگروه شامل ناو موشک انداز تاتارستان، ناوچه موشکی گرادسویاژسک وابسته به حوزه نظامی فدرال جنوب روسیه به فرماندهی ناخدا یکم بابسکوف است.

هدف از سفر این ناوگروه ، تحکیم همکاری های بین المللی بین کشورهای حاشیه دریای خزر اعلام شده است.

این چهارمین سفر ناوگروه روسیه به ایران است ، پیش از این نیز ناوگروه های روسی در سال های ۱۳۸۶، ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ به بندرانزلی آمده بودند.

ناوگروه ایرانی نیز یکشنبه 25 مهرماه جاری از منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش، با پیام صلح و دوستی عازم بندر باکو کشور جمهوری آذربایجان شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج