۴۰۸۷۶
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

احمدی مقدم:

معادل رشوه رد شده، پاداش می گيريد

با هدف مبارزه با فساد در بدنه ناجا پاداش معادل رشوه رد شده از سوي ماموران فعال در مرزباني و نيروي انتظامي کشور پرداخت مي‌شود.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده نيروي انتظامي گفت: يگان پهباد نيروي انتظامي با هدف مراقبت هوايي از مرز‌ها بزودي در سيستان و بلوچستان فعال مي‌شود و مرزهاي شرقي کشور را به کنترل در خواهد آورد.

سردار اسماعيل احمدي مقدم صبح چهارشنبه در زاهدان اظهار داشت: امروزه در ايران مجازات‌هاي بسيار سنگيني در رابطه با مصرف مواد مخدر صنعتي اعمال مي‌شود. وي افزود: با هدف مبارزه با فساد در بدنه ناجا پاداش معادل رشوه رد شده از سوي ماموران فعال در مرزباني و نيروي انتظامي کشور پرداخت مي‌شود.

وي گفت: از برنامه‌هاي تشويقي اجرايي در بدنه نيروي انتظامي ايران پرداخت فوق‌العاده مرزي به کارکنان شاغل در مرز، پرداخت پاداش رد رشوه چيزي معادل آن رشوه‌اي که مامور مي‌گيرد و ضميمه پرونده مي‌کند و پاداش‌هاي در رابطه با کشف جرائم مختلف و مواد مخدر است.

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران بيان داشت: با پرداخت وام مسکن و کمک هزينه‌هايي براي ازدواج، سفرهاي زيارتي و پرداخت بسته‌هاي مواد غذايي در بين تمام کارکنان شاغل در اين ارگان با هدف رفع بخشي از مشکلات معيشتي درصدد کاهش شديد جرائم و تخلفات در درون سازمان هستيم.

وي گفت: اين اقدامات باعث مي‌شود ماموران نيروي انتظامي به دلايل مختلف از جمله درآمد پايين به جاي تلاش براي کسب مال نامشروع، از مسير قانوني معادل و حتي بيشتر از آن مال را بدست آورند.

وي گفت: سرعت عمل و قاطعيت دستگاه قضايي و پليس مبارزه با موادمخدر و افزايش آگاهي مردم نسبت به مصرف موادمخدر صنعتي مي‌تواند در مسير تسلط بر اين آسيب اجتماعي در کشور کمک شايان توجهي باشد.

وي همچنين افزود: يگان پهباد نيروي انتظامي با هدف مراقبت هوايي از مرز‌ها بزودي در سيستان‌و‌بلوچستان فعال مي‌شود و مرزهاي شرقي کشور را به کنترل در خواهد آورد. فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران بيان داشت: امسال دولت براي انسداد مرزهاي سيستان و بلوچستان ۱۰۳ ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته که تاکنون ميزاني کمي از آن پرداخت شده است.

وي گفت: هم‌ اکنون روند کارهاي عملياتي در مرز‌ها کند شده که اميدواريم تا پايان سال با تخصيص اعتبارات، روند کار‌ها شتاب گيرد. سردار احمدي مقدم اظهار داشت: تجهيزات دريايي متناسب نيز خريداري شده که اميدواريم تا پايان سال ۹۲ اقدامات ناجا در مرزهاي دريايي نيز به نتيجه برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • در اینجا ناشناس

      خواهشمندیم 1 فکری هم به حال کلاه برداران کنید.

    • ایران دوست

      خیلی تصمیم خوبی است

    • amin

      با این حجم پیشنهاد رشوه اگه بخوان معادلشو بدن کلا باید قید درامد نفتو زد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج