۴۱۳۴۳۸
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

گوشی جدید ال جی مخصوص کره ای ها

سال گذشته گوگل دو نکسوس را روانه بازار کرد. ولی نکسوس ۵X که توسط کمپانی ال جی ساخته شده بود هرگز به اندازه نکسوس ۶P مورد توجه قرار نگرفت.

وب سایت تک شات: سال گذشته گوگل دو نکسوس را روانه بازار کرد. ولی نکسوس ۵X که توسط کمپانی ال جی ساخته شده بود هرگز به اندازه نکسوس ۶P مورد توجه قرار نگرفت. گفته می شود دلیل این امر این است که ۵X به اندازه ۶P قدرتمند نبوده است. البته بطور قطع قیمت کمتر آن در مقایسه با نکسوس ۶P ثابت می کند که این گوشی برای افرادی طراحی شده که علاقه دارند با بودجه کمتر و محدودتر خود گوشی نکسوس در دست داشته باشند.
گوشی جدید ال جی مخصوص کره ای ها

حالا به نظر می رسد که ال جی قصد دارد نکسوس ۵X را با برندی جدید در کره جنوبی و تخت نام LG U عرضه کند. باید یادآور شویم که این تغییر برند رسما اعلام نشده است، ولی از آنجایی که مشخصات این دو محصول بسیار به هم شبیه هستند می توان گفت که هر دو در واقع یک محصول هستند و فقط تفاوت های کوچکی در طراحی آن دو دیده می شود.

بعنوان مثال، LG U از نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ دی و ۲ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت فضای حافظه برخوردار است. ابعاد این محصول نیز برابر با ۱۴۷.۶x۷۳.۲x۷.۷ میلی متر است و ۱۳۵ گرم هم وزن دارد. این مشخصات به نظر آشنا می آیند، اینظور نیست؟ ال جی یو همچنین از پردازنده هشت هسته ای با سرعت پردازش ۱.۱۴ گیگاهرتز برخوردار است که با یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی همراهی می شود. دوربین سلفی این محصول ۸ و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی هستند.

اگر بخواهیم به یک تفاوت بارز بین ال جی یو و نکسوس ۵X اشاره کنیم باید عدم وجود سنسور اثرانگشت در LG U را ذکر کنیم. احتمالا این اسمارت فون خارج از کشور کره جنوبی عرضه نخواهد شد. این احتمال با ذکر این نکته که این گوشی از طریق شبکه اپراتور این کمپانی یعنی +LG U عرضه می شود قوی تر هم می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج