۴۱۵۴۲۴
۲۰ نظر
۵۰۰۲
۲۰ نظر
۵۰۰۲
پ

کنایه یک نماینده به روحانی: امیدوارم به جهنم حواله نشوم و به بی سوادی و نفهمی محکوم نشوم

نماینده مردم ورامین در مجلس در سخنانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خطاب به رئیس جمهور گفت: شما هر بار به مجلس آمده صحبت می‌کنید وبعد تشریف می‌برید. همانطور که خود فرمودید ما از نقد استقبال می‌کنیم، بنده هم جسارت کرده وحرفهایی را به شما می‌گویم امیدوارم که به جهنم حواله نشوم. امیدوارم به بی سوادی و بی انقلابی و نفهمی محکوم نشوم.

خبرگزاری ایسنا: سید حسین نقوی حسینی در سخنانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ابتدا چند بار تکرار کرد که رئیس جمهور دوران جنگ عامل فتنه بود اما بعد جمله‌ی خود را به این شکل اصلاح کرد و گفت: نخست وزیر دوران جنگ عامل فتنه شد.

وی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: شما هر بار به مجلس آمده صحبت می‌کنید وبعد تشریف می‌برید. همانطور که خود فرمودید ما از نقد استقبال می‌کنیم، بنده هم جسارت کرده وحرفهایی را به شما می‌گویم امیدوارم که به جهنم حواله نشوم. امیدوارم به بی سوادی و بی انقلابی و نفهمی محکوم نشوم.

وی افزود: آقای رئیس جمهور انقلابی‌ها می‌فهمند متهم نکنید درست نیست. مگر در دولت جنابعالی به من رای داده نشد، احترام بگذارید ما انقلابی هستیم.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: آقای رئیس جمهور این اقدام شما ترمیم کابینه نیست در جهت مطالبات مردم هم نیست. مردم امروز رفاه و رونق می‌خواهند . مردم جوانانشان با مدارک فوق‌لیسانس و دکترا بیکار هستند. دولت دراین مسیر چه قدمی برداشته است؟

نقوی حسینی اظهار کرد: آقای فانی را مجلس می‌خواست استیضاح کند. دولت فرار رو به جلو کرد. در مورد آقایان جنتی و گودرزی هم بحث کارآمدی نبود. مباحث دیگری مطرح بود.

وی درادامه اظهارکرد: با آموزش و پرورش این کارها را نکنید، آموزش و پرورش حزب سیاسی نیست مرکز تعلیم وتربیت است و متعلق به همه ملت ایران. این وزارت‌خانه یک میلیون و صد هزار معلم دارد چرا سیاسی برخورد می‌کنید.

نماینده ورامین در مجلس افزود: آقای رئیس جمهور وزیر شما کاملا بازیگر سیاسی است بنده در گورم باید پاسخگوی رایم باشم. ما رای می‌دهیم باید جوابگو هم باشیم. باید از عزت و استقلال و آزادی و ولایت فقیه دفاع کنیم و در برابر فتنه بایستیم در حالی که زویر شما بازیگر نقش فتنه است و در مجلس قبل هم بیش از ۷۰ رای نیاورد.

نقوی در ادامه اظهار کرد: دانش آشتیانی اولین مدیر مدرسه تهران است که به جرم فتنه بازداشت می‌شود. آقای رئیس جمهور چرا این گونه صحبت می‌کنید. چرا کارت زرد مجلس را دوباره به مجلس معرفی می‌کنید. آیا در بین این همه معلم یک نفر شایسته وزارت‌خانه نیست. شما دانش آشتیانی را در مجلس قبل برای وزارت علوم معرفی کردید. آیا این کارها حاشیه‌ سازی نیست.

وی ادامه داد: شما که شعار عقل گرایی می‌دهید این همه سند فتنه مطرح شده شما دوباره همان فرد را معرفی می‌کنید. به این توجه داشته باشید که آموزش و پرورش گره دارد. معلمان انگیزشان را از دست دادند. حق آموزش و پرورش نیست که این گونه با آن برخورد شود.

نقوی در ادامه بار دیگر با مورد خطاب قرار دادن رئیس جمهور گفت: شما تعریف جدیدی از فساد ارائه کردید می‌گویید این اختلاس نیست. این وام است. آیا ملت حرفهای ما رانمی‌شنوند. مطابق تعریف جنابعالی در دولت شما ۸ هزار میلیارد تومان به ۳۰ نفر وام داده شده، آیا این اختلاس نیست؟ چرا موافقان وزیر در این موارد صحبت نمی‌کنند.

نقوی در بخش دیگری از سخنانش اظهارکرد:‌دانش آشتیانی موسس حزب منحله مشارکت، عضو فراکسیون مشارکت مجلس ششم، عضو شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی معین، امضاء کننده‌ی بیانیه‌های مختلف در سال۸۸ و حمایت کننده از تحصن‌های غیر قانونی بوده است. اسناد آن را می‌دهم بیایید ببینید.

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: آقای دانش آشتیانی بورس دولت هاشمی رفسنجانی در انگلیس بود و انشاءالله که بدون رابطه و بر اساس صلاحیت بوده باشد که وی در مدرسه ایرانیان مشغول تدریس شد. در آن مدرسه خواهر یک شهید گزارشی از عملکرد وی را برایم فرستاده است. آن رابه رئیس مجلس می‌دهم شما هم بیایید ببینید.

وی برخی ازمدارکی که در اختیار داشت را به رئیس مجلس ارائه کرد وگفت : اینها واقعیت است کسی که در دل و قلب خود راضی باشد دولت جمهوری اسلامی ایران شکست بخورد صهیونیست است. آیا ما نمی‌خواهیم دولت شکست بخورد. آقای روحانی مامی‌خواهیم دولت موفق و پیروز باشد. خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با اقتدار حرکت می‌کند، در لوزان شرط گذاشتیم پذیرفتند. الان هم دلمان می‌خواهد وزیری در آموزش و پرورش بیاید که شایسته باشد.

وی اضافه کرد:آیا در مجموعه دولت، غیر از این سه نفر افراد دیگری نبودند که معرفی شوند. قحط الرجال است؟

نقوی حسینی خاطر نشان کرد: امروز روز امتحان مجلس دهم است. مجلس نهم در مقابل فتنه ایستاد. به رئیس جمهور گله می‌کنم. مگر آقا نفرمودند فتنه خط قرمز نظام است، آیا دولت خط قرمز نیست . فقط مجلس و قوه قضاییه جزء خط قرمز هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لوث میکنن همه چی رو بسه دیگه

    • امید

      چرا این آقا در اون هشت سال نکبت بار دولت قبلی صداش درنمی اومد بله جناب نماینده مردم می فهمند و فهمیده اند که حنای امثال شما رنگی نداره بگذارید دولت برابر رهنمودهای مقام معظم رهبری کارش را جلو ببره اینقدر در کار دولت سنگ اندازی نکنید

    • بیطرف

      الفاتحه . آقای نقوی شماهم پیش ملت شدی مهره سوخته ودوربعدخبری ازرای مردم نیست .....

    • بدون نام

      ثابت کردی به تمام معناتندرووافراطی هستی

    • بدون نام

      ببین چه کسی نماینده ی ماست

    • بدون نام

      چه حوصله واخلاقی واقعا ...

    • بدون نام

      مثلا نماینده است

    • آقایی از همدان

      دمت گرم آقای نقویِ حسینی
      ثابت کردی که لااقل اگر دین نداری آزادمردی

    • بدون نام

      الحق که خودت همه را فهمیدی و...

    • بدون نام

      چیز های هست که بعد از رفتن این دولت معلوم می شود.هنوز مونده که مردم بفهمند~~ احمدی‌نژاد =روحانی، حتی بدتر

    • بدون نام

      خجالت بکشید اینقدر به خودتون اجازه حرف زدن میدین بخاطر شخصیت بزرگ روحانی که بهتون احترام گذاشته روتون زیاد شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ
        بهتون احترام گذاشته !!!
        نمردیم و معنی احترامم فهمیدیم

    • بدون نام

      دمت گرم حرف حق زدی.خیلی مردی

    • بدون نام

      اگر هم بگن بیراه نیست

    • بدون نام

      17:39شما حقوقت چند است؟

    • بدون نام

      فقططططط روحانی..قربونش برم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ان شاء الله

    • بدون نام

      خوبه خودت هم فهمیدی که خیلی هم فهمیده نیستی.کاش کمی خجالت

    • بدون نام

      حقوق من خانم خانه دارم دوتا پسر دارم دوشیفت کارمیکنن ماهی ۸۰۰ هزارتومن به امام حسین قسم فقط به پاکی وصداقت روحانی ایمان داروم ومیدانم که روحانی شخصیت محترمی هستن درضمن شوهرم ساختمان ساز بوده چهارساله بیکاره در زمینه سیاست مطالعه کردم روحانی خیلی پاک و مورد اطمینان هست

    • بدون نام

      اره به هرکی اجازه حرف زدن دادن که اشتباه هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج