adexo3
۴۱۶۳۶۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

انتشار تیزر جدید از بازی Mass Effect

در مراسم رونمایی از مدل ارتقا یافته‌ی پلی‌استیشن۴، شاهد اولین نمایش «مس افکت: آندرومدا» (Mass Effect: Andromeda) بودیم. این طور که به نظر می‌رسد، قرار است از هفته‌ی آینده انتشار اطلاعات و تریلرهای بازی شروع شوند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: حدود یکی دو ماه پیش، حسابی از دست استودیوی بازی‌سازی «بایوویر» و شرکت الکترونیک آرتز شاکی بودیم؛ چون با اینکه بیش از یک سال از رونمایی قسمت جدید «اثر جرمی» یا همان «مس افکت» (Mass Effect) گذشته بود، هیچ تریلری از بازی ندیده بودیم و اطلاعاتی درباره‌ی آن نداشتیم. در مراسم رونمایی از مدل ارتقا یافته‌ی پلی‌استیشن۴، شاهد اولین نمایش «مس افکت: آندرومدا» (Mass Effect: Andromeda) بودیم. این طور که به نظر می‌رسد، قرار است از هفته‌ی آینده انتشار اطلاعات و تریلرهای بازی شروع شوند.

انتشار تیزر جدید از بازی Mass Effect

استودیوی بایوویر تریلری از آندرومدا منتشر کرده و طی این تریلر، از بازی‌کننده‌ها درخواست کرده است تا برای دریافت خبرهای بازی، در خبرنامه‌ی رسمی مس افکت که The Andromeda Initiative نام گرفته است، عضو شوند. الکترونیک آرتز گفته است که با عضویت در این خبرنامه، اطلاعات ماموریت‌های مهم، موقعیت‌های مهم برای آن‌ها فرستاده خواهد شد و در نهایت هم یک جایزه دریافت خواهند کرد.

قرار است خبرنامه‌ی The Andromeda Initiative از روز هفتم نوامبر، آغاز شود؛ روز هفتم نوامبر معروف به «روز N۷» است و در این روز، طرفداران مجموعه‌ی مس افکت هر ساله عرضه‌ی این مجموعه را جشن می‌گیرند. گروه N۷، مجموعه‌ای سربازهای تعلیم‌یافته در مجموعه‌ی مس افکت هستند و شخصیت اصلی این مجموعه یعنی «فرمانده شپرد»، یکی از این سربازها است.

می‌توانید تریلر The Andromeda Initiative را در ادامه ببینید. بازی مس افکت: آندرومدا در بهار سال آینده روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
در صورت پخش نشدنه ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
انتشار تیزر جدید از بازی Mass Effect
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج